Gå til innhold

The all Seeing eye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Tror du bare trenger å slette mappa.

Det bildet passer nok til deg ja Fingolfin. Man bør ALLTID fjerne ting med uninstaller, dersom det er mulig, for det er mye dritt som kan legge seg rundt om kring som man ikke aner, og det kommer også mye i registeret. Prøv å gå på Kontrollpanel>Legg til/fjern programmer og slett det derfra. Hvis det ikke går, er du nok nødt til å slette mappen det er installert i og fjerne snarveiene manuelt, og så får resten bare ligge.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig the all seeing eye? :shrug:

Jeg ser mange har det! Men wtf gjør det?

Det er et program på linje med GameSpy Arcade/3D. Det finner server til MANGE forskjellige spill, og man kan filtrere etter f. eks. land, og man kan søke etter spillere (kjekt å ha hvis du ikke vet hvilken server kompisen din spiller på).

Lenke til kommentar

Hehe. Tror du bare trenger å slette mappa.

Det bildet passer nok til deg ja Fingolfin. Man bør ALLTID fjerne ting med uninstaller, dersom det er mulig, for det er mye dritt som kan legge seg rundt om kring som man ikke aner, og det kommer også mye i registeret. Prøv å gå på Kontrollpanel>Legg til/fjern programmer og slett det derfra. Hvis det ikke går, er du nok nødt til å slette mappen det er installert i og fjerne snarveiene manuelt, og så får resten bare ligge.

For du skjønte vel ikke at det var ironisk ment? :roll:

Herlighet, han sa jo at det ikke funka å avinstallere på legg tilfjern programmer, så da prøvde jeg bare å hjelpe til..

Lenke til kommentar

For du skjønte vel ikke at det var ironisk ment? :roll:

Herlighet, han sa jo at det ikke funka å avinstallere på legg tilfjern programmer, så da prøvde jeg bare å hjelpe til..

Beklager at jeg misforstod deg da. Neste gang, legg til en :p eller noe sånt, da er det lettere å forstå at det bare er på tull. Men han sa ikke at han hadde prøvd legg til/fjern programmer. Det han hadde gjort var å gå på File>Uninstall inne i selve programmet. Men vi trenger ikke diskutere det mer, da dette vil utvikle seg til en personlig samtale i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...