Minecrafter Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 overskriften sier alt. hvilke fisk kan jeg innføre i akvariet for å bli kvitt noe av sneglene? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er ikke ekspert, så ta alt jeg sier med en klype salt: Snegler spiser vel såvidt jeg vet alger, som skyldes dårlig rengjøring. Hvis det er blitt mange av dem, er kanskje akvariet skittent? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er ikke ekspert, så ta alt jeg sier med en klype salt: Snegler spiser vel såvidt jeg vet alger, som skyldes dårlig rengjøring. Hvis det er blitt mange av dem, er kanskje akvariet skittent? Ja, ta dette med en klype salt for det er direkte feil. Snegler er positivt for akvariet, da de rengjør og spiser rester etter døde planter og dyr. Om enn ikke ønskelige rent estetisk, er de veldig kjekke å ha der. Om du kan tolerere snegler, men ikke vil ha fult så mange av dem er Asiatisk Jegersnegle en fin snegledreper. Har du et stort nok kar (250l +++) så kan du vurdere praktbotia. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kjøpte en snegle for å ha i mitt akvarium (60L) og med den oppi der så virker det som om de "snyltesneglene" som kommer med planter man kjøper ikke lever lenge. Jeg HAR dog to algespisere som kanskje jafser i seg disse småsneglene... Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Om du kan tolerere snegler, men ikke vil ha fult så mange av dem er Asiatisk Jegersnegle en fin snegledreper. sååå svaret for å kvitte meg med uønskede snegler er å skaffe en annen type snegl? se denne jegersnegler i det minste bra ut? farger ol. 1 Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 sååå svaret for å kvitte meg med uønskede snegler er å skaffe en annen type snegl? se denne jegersnegler i det minste bra ut? farger ol. google ? http://www.akvariereker.no/asiatisk_jegersnegle_anentome_helena/P_127 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ja, den er pen og formerer seg mye saktere. Den vil nok ikke ta drepen på hele bestanden, men den hjelper til å holde den nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå