greenman Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tenker å pensjonere mine gamle Logitech Z4 til noe som er litt mer futt i. Har sett litt på Corsair Gaming Audio Series SP2500. Virker som folk er fornøyd, men jeg er litt skeptisk siden det er laget for spilling (?) Jeg ønsker helst et 2.1 anlegg, men det går også bra med et sett uten sub hvis det fortsatt kicker bra fra seg. Det trenger ikke nødvendigvis å være PC-høyttalere, men jeg tenker det blir litt dyrt hvis jeg må kjøpe et par gulvhøyttalere pluss en forsterker. Men hvis noen har et forslag til dette til rundt 2000,- så fyr løs. Det skal brukes til musikk med mye bass, og en del film med høy lyd. Størrelse er ikke så viktig utenom at høyttalerene må kunne stå på en pult (Altså ikke noen gulvhøyttalere på 1.5m) Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Norrz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er veldig fornøyd med mitt Corsair Gaming Audio Series SP2500. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er veldig fornøyd med mitt Corsair Gaming Audio Series SP2500. Anbefales på det varmeste Bruker du det mye til musikk? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Da fikk jeg røsket med meg et Corsair Gaming Audio Series SP2500 fra komplett til den kule prisen 1337,-. Satser på dette fyller min mangel på bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå