Knofle Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 God dag, godtfolk! Jeg har hatt litt problemer med pcen min i det siste, helt siden (tror jeg) jeg kjørte en defrag av registeret mitt (Jeg veit, det gjør ikke mye bra, og det kan gi problemer. Jeg tenkte ikke helt.) Uansett, det problemet jeg har fått gjelder i hovedsak bare ett program, og det er "Malwarebytes Anti-Malware", der jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte programmet. "The application was unable to start correctly (0xc000007b). Click OK to close the application." Jeg har lest litt rundt, og har sett det kan være pga. minne eller register. Jeg har kjørt memtest en stund, og føler meg ganske sikker på at det er registerrelatert. Det kan hende jeg tar feil. Jeg har også prøvd å reinstallere .net framework, oppdatere drivere, og jeg kjører spybot SnD og AVG, så jeg er ganske sikker på at pcen min er virusfri. Jeg har selvfølgelig også forsøkt å avinstallere/reinstallere programmet, og å laste ned ny versjon av installasjonsfil. Spesifikasjoner: OS: Win7 Ultimate 32bit CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz MB: MSI MS-7519 RAM: 2x2Gb Corsair DDR2 800 (400MHz) GFX: GeForce 9800 GTX Håper det er noen som har noen forslag til hva som kan gjøres. Jeg kunne en del data for noen år siden, men det har blitt mindre med årene. Om det er mer info som trengs for å diagnosere pcen min, så kan alt fikses. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Man får vel lov til å bumpe etter 24 timer, er det ikke så? Var det kanskje ikke så mange som hadde en idé om hva som kunne være galt her, eller? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Bumper denne igjen, håper på at noen som har en idé om hva problemet kan være ser på den. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Når du sier du har avinnstallert for så å reinnstallere "Malwarebytes Anti-Malware", har du da sørget for å fjerne alt som har med "Malwarebytes Anti-Malware" manuellt i registeret etter å ha avinnstallert og før du reinnstallerer det igjen? Endret 17. oktober 2011 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå