Athelas Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Kjøp deg Glacialtech silent breeze version 2 den kjøler servermaskina mi sinn palmino 2000+ cpu stabilt på 41grader romtemp er da 26 grader.testa med full load også da ligger den på 47grader. Så du anbefaler ikke den WhisperRock vifta jeg nevnte litt høyere opp? dB nivå er litt viktig for meg også... Har bestilt en Barton 2600+ for sikkerhetsskyld nå. Athelas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Volcano 9 vifta mi på 3-4000 rpm holder ein XP2400 på 2.175Ghz på 40 idle. God CPU vifte, bråker ganske bra på full fart, men det er det da ingen grunn til. Siden du er overklokker så kan Barton XP2500 anbefales, den kan overklokkes til XP3200XP3000 med luftkjøling har eg høyrt. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 OK. Men angående det med IRQ konflikt. Er det ingen som kan si noe konkret om hva jeg kan gjøre. Jeg er helt sikker på at 10 er ledig, men får ikke flyttet kortet fra 16 til 10. Det går jo naturligvis ikke an å bare bytte til en annen port da kortet er AGP... Har søkt på google og lest det meste som sto der, men ble egentlig ikke mer klok... Whatever can I do? Athelas Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Whatever can I do? Athelas Som du ser av linken jeg postet tidligere i denne tråden er dette vanskelig å få til uten reinstall av OS. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 OK. Det er mulig jeg har funnet en løsning på problemet her: http://www.ati.com/support/infobase/howtow...win2kxpirq.html Takk for hjelpen så langt i hvertfall... Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå