IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Nederlaget søker spillere til Fifa 12 klubbspill. Vi er pr dags dato 3 stk (3djemann har ikke hørt fra seg enda) Vi som er her fra før har spilt sammen en god stund og er så og si meget samspilte. Er ingen eksakte posisjoner nå til å begynne med, alle er velkommen til prøvespill så vi får kjørt litt ulike posisjoner så ser vi hva som føles best og gir best resultater. Kommunikasjon gjennom øktene blir gjort via Skype, så det er ett must. Prøver å få til 1-2 spillekvelder i uken, hvilke dager det blir får ta når en tid kommer. Så bare sleng igjen en kommentar om du er intr og gjerne hvor du helst vil spille så tar vi det derfra. Endret 25. september 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Blir veldig bra dette, utrolig spent på hvordan klubbspill blir med tanke på hvordan forsvarsspill er lagt opp. Cant Wait! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Joiner gjerne, liker meg best på høyrekanten. Psn: Bjellesau 'edit: høyrekanten = RWB eller RW i verste fall.. Endret 25. september 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kan gjerne prøvespille. Jeg har ikke spilt klubb siden 10, så vet ikke om jeg kommer til å være noe tess. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Angriper eller kant. PSN: SixIlluZions Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Prøverspiller gjerne jeg! Begynner og bli en stund siden jeg spilte klubb sist, men mine gøyeste tider på Fifa var klubbspill, så hadde vært moro å prøve det ut igjen. Trivdes best sentralt på midten da jeg spilte klubb, men ikke noe must. PSN: lilleru Endret 25. september 2011 av lilleru Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kjempegøy med respons Alle skal få prøve seg, det blir spennende å se hvordan det blir med å ha flere enn 3-4 spillere på lager mtp helt nytt gameplay defensivt. I fifa 09, 10 og 11 ble det jo kaos - men kun bakover på banen. Blir gøy dette her! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kan være interessert jeg og Har jo spilt klubb med deg før Luna, så du vet hva du får Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du har jo spilt med meg og! Liker forøvrig å se at det er mange gamle klubb-travere som er interessert, da vet jo folk hva de går til Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er med hvis det går fint holy_diver92 er min PSN. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Driver å levelelr pro'en min til RB nå - finner to Nederlag på Clubs - hvilken er deres? (Kjenner ikke igjen noen av PSN id'ene...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå