Jan R. Halvorsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gjersjøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg tror at bilde hadde blitt bedre uten treet til høyre som gjør bildet høyretungt. Samtidig blir det litt store intetsigende flater til venstre, det som jeg synes er bra er at det er god stemning i bildet! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg tror at bilde hadde blitt bedre uten treet til høyre som gjør bildet høyretungt. Samtidig blir det litt store intetsigende flater til venstre, det som jeg synes er bra er at det er god stemning i bildet! Takker for kommentar! Måtte jo ha med noen blader for å vise høsten Men jeg ser at det sikkert er delte meninger om grenene, også med de store flatene. Selv liker jeg det slik, synes det gir en ro i bildet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et stemningsfullt bilde. Usikker på treet til høyre, men det blir smak og behag. Ville kuttet oppe til nedenfor den utbrente flekken oppe til venstre. Tror det gir enda mer ro i bildet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Høststemningen har du helt klart fanget på en god måte her, ville ungått det lyse feltet i øvre kant. Ellers er jeg av de som er for det vi ser av bjerka i forgrunnen, den er en viktig aktør i fortellingen og bildet hadde blitt veldig flatt uten. Mulig det også har noe med personlige preferanser å gjøre, dette er ikke det eneste tilfellet hvor jeg gjerne vil ha noe i forgrunnen eller bildekanten som andre ønsker vekk. Tror kanskje det er følelsen av å stå bak noe og som gir dybde og trygghet....jeg sitter alltid bak i buss og bakerst i forsamlinger Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Høststemningen har du helt klart fanget på en god måte her, ville ungått det lyse feltet i øvre kant. Ellers er jeg av de som er for det vi ser av bjerka i forgrunnen, den er en viktig aktør i fortellingen og bildet hadde blitt veldig flatt uten. Mulig det også har noe med personlige preferanser å gjøre, dette er ikke det eneste tilfellet hvor jeg gjerne vil ha noe i forgrunnen eller bildekanten som andre ønsker vekk. Tror kanskje det er følelsen av å stå bak noe og som gir dybde og trygghet....jeg sitter alltid bak i buss og bakerst i forsamlinger Takker for utfyllende kommentar! Var også klar over det utbrente feltet oppe, veide litt frem og tilbake om jeg skulle klone vekk, men valgte å la det være med - litt for å vise solas styrke. Godt mulig jeg burde fjernet det ja. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Min barndoms lekeplass ;o) I can feel it!! Takk for denne Jan. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dette ble veldig lekkert Jan, flotte lyse toner i perfekt balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg