GA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har nå byget ferdig en PC for en kamerat, og har støtt borti følgende problem: Windows XP klarer ikke å finne LAN kortet som sittert på hovedkortet . Er det noen som vet hva som kan være galt? Det er veldig viktig for ham å få fikset dette... Har installert Drivere fra CD, men hjelper ikke... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 først ett lite tips... søk på FORUM!!!!! Andre tips.... kikk i bios og se om LAN funksjonen er enablet... eller slått på da... Det er vanligste feilen hvis du har lagt inn driverne fra cd og maskina ikke finner den... Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg finner bare en sak som heter: Onboard LAN Boot ROM (Enable, Disable) Den fikser ingenting... Er det en annen instilling et annet sted som enabler den? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei. Har hat tsamme problem som deg. 1. Gå inn på enhetsbehandling og velg 3com kortet 2. velg å oppdatere driver. 3. browse cd en som var med hk, og velge 3com katalogen 4. klikk instaler eller neste. 5. da funker det. Funka slik til meg da. Lykke til mvh knutern_ Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Bare et par problemer med det knutern... Kortet er ikke i enhetsbehandling og det er ingen 3com katalog på CDen(Hvis den ikke er veldig godt gjemt da)... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 på cden så finner du en katalog på rota som heter drivers -> lan -> 3com. hvis du ikke finner nettverksadaptere på enhets behandling, så må du se i bios under advanced og integrated peripherals, onboard lan 3com og nvidia skal stå på auto. Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 På CDen jeg fikk med er det Drivers->LAN->4401 og 5702... Ikke noe 3com... I bios er det ingen steder under advanced som heter integrated peripherals... Har jeg en merkelig BIOS versjon eller noe? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har en deluxe utgave jeg, kanskje det er forskjeller?, sjekk side 58 og 71 i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå