Pål Norvoll Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fluesopp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skarpt og kjempefint, fin rødfarge! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Teknisk bra gjennomført, men p.g.a det trange utsnittet, blir det ikke særlig spektakulært. Jeg ville tatt med mer av omgivelsene. Sett f. eks. etter linjer eller andre objekter som kunne gi bildet mer dynamikk. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Takk for fine tips Erik. Du har nok rett i at utsnittet ble for trangt. Så meg blind på dette i leting etter den "rette vinkelen". Skal følge ditt råd neste gang og se om det ikke blir mer dybde og spenning i komposisjonen. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Syns dette ble et veldig flott bilde av soppen. Topp billedvinkel, fin dybdeskarphet og komp med soppene på linje. Ville kanskje 'ryddet' bort litt gress rundt den fremre soppen. Hvis jeg skulle forandre på komp, ville jeg hatt noe mer luft oppe, der blir det litt for trangt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Skarpt og fint og flotte farger Regndråpene er med på å skape den rette høst stemningen Ellers er jeg enig med Erik i hans kommentarer Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg liker godt motivet og den valgte blenderen som gir en fin gradering av dybdeskarpheten bakover på soppene. Utsnittet fungerer jo selv om det er trangt, vinklingen er god. Det er allikevel et eller annet som ikke gjør det til det helt store, lurer rett og slett på om det kan være lyset? - det er litt flatt, en lavere vinkel på lyset (morgen/kveld) ville gitt kanskje gitt de skyggene som trengs? Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Setter stor pris på dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg