Strange_quark Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Bekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et flott motiv med ingredienser som hører høsten til. Mere vann i bekkene, døde blader og litt gul mose. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tett og fint, bra sløring! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sløringen er bra den - og lyset er fint. Hvis du ikke er motstander av det så kan et tips være å rydde litt i motivet før du tar bildet, det er et par stilker her og der som hvis de var fjernet ville gitt deg et renere bilde Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takk for kommetarar! Einig i at eg kanskje burde ha rydda litt meir før eg tok biletet. Hadde allereie rydda vekk noko gras som kom rett framfor objektivet. TIlkomsten var dessverre heller ikkje så lett som ein skulle ynskje, så det gjorde det litt vansklegare å få det heilt som eg ville. Men det er definitvt ein plass eg kjem til å gå tilbake til og prøve igjen, sidan det er tre minutt spasertur frå der eg bur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg