AMDBunny Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva gir best lyd? Creative SB X-Fi XtremeGamer eller integrert lydkort i ASUS P8Z68-V? Det integrerte lydkortet er Realtek ALC892, 8-kanals lyd. Lenke til kommentar
mseather Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 mottok for et par dager siden et Asus Xonar Essence STX, og maken til lyd har jeg aldri opplevd fra en pc. Har både et Beats(by dr dre) tilkoblet, og et par cerwin vega høytalere koblet på rca fra lydkortet. Ekstremt bra lyd for prisen. Anbefales Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 XtremeGamer er et bra lydkort, bruk det! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 hadde sinnsykt problemer med lyden på SB xi-fi fatality hvor lyden justerte seg selv. skiftet til xonar d2/pm først og kjøpte ett d2x etterpå og aldri problemer igjen. Siste gode lydkortene uten spesielt med driverproblemer var audigy 2 serien. Så når man sammenligner SB og internt lydkort så har jeg troen på det interne selv om jeg ikke bruker det selv Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har ASUS P8Z68-V og har prøvd internt lydkort, X-Fi XtremeMusic, og Asus Xonar DX. X-Fi XtremeGamer er et veldig mye bedre lydkort enn det innebygde. Bruk det! Har også hatt litt drivertrøbbel med X-fi, f.eks at windows melder at drivere ikke er installert ved reboot. Derfor byttet jeg til Xonar, ikke pga. lydkvaliteten i seg selv. 1 Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har valgt å bruke SB X-Fi lydkortet, siden jeg tror det er bedre. Skulle gjerne ha lest noen tester for å fått det bekreftet/avkreftet. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå