a-z Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Trenger å få leid en leilighet i Madrid, forholdsvis kjapt. Er det noen som vet om noe, evt. vet om steder man kan se etter leiligheter? Takker for hjelp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 sjekk denne siden. jeg flytter tråden din til en del av forumet jeg tror passer bedre. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Takker Må bemerke at det er snakk om langtidsleie, ikke korttid. Lenke til kommentar
theluna Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Takker Må bemerke at det er snakk om langtidsleie, ikke korttid. Søk på alquiler piso en madrid. Idealista.com er seriøs. http://www.loquo.com er mye scam. Piso.com, fotocasa.com er også grei. Lykke til Lenke til kommentar
emilgarfer Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har en leilihet til leie i Madrid send meg en mail pa [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå