annegrethe Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kjærlighet.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Flotte farger og fint lys på bildet ditt Anne Grethe, takker for bidraget til temadagen Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et nydelig bilde. Liker dette godt. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Flott lys og farger i høstløvet, ser ut til å være et idyllisk sted Litt usikker på selve kompen, treet nærmest midten ser litt ute av fokus ut? Kanskje litt "tomt" i øvre halvdel. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det som er å kritisere har allerede blitt nevnt - ellers er det en veldig fin stemning du formidler med flotte farger og vakkert lys Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takk takk - jeg vet det har en del svakheter, men falt veldig for lyset og fargen. Ble forøvrig litt skuffet når jeg lastet dette opp - for hos meg er det hakket mørkere og gir en enda finere glød. Men man kan ikke få alt her i livet ;o) Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vakkert stemningsbilde, likte de dype fargetonene og det fine lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg