clarke133 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei! Jeg har i det siste grublet mye på wow. Det har vært mye frem og tilbake om jeg skal starte eller ikke. Sluttet rett før Firelands, så tenkte at det kunne være noe å starte for? Har en level 85 undead mage, med nesten full tier 11 og en del pvpgear, samt en level 85 orc death knight, med heroicgear. Kan også legge til at jeg har gavekort på 100kroner, så det blir ikke like dyrt for gamecard. Så det store spørsmålet: Er det verdt å komme tilbake? Har vurdert å levle warrioren min som er i level 66. Noen innspill? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når du først har klart og komme deg vekk fra et så avhengighetsgjørende spill, så ville eg nå holdt meg vekk, og heller prøvd noe annet. Det er nå min mening ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har du først slutta med WoW, så hadde jeg heller tatt en liten pause. Så kan du heller se om du vil få sansen for MMO igjen når SWTOR/GW2 kommer ut om ikke altfor lenge. Jeg sluttet selv med WoW for noen uker siden, og nei, det er i grunn ingenting å komme tilbake til. Du er jo nå nærmest avhengig av å grinde dailies, noe jeg mislikte sterkt. Så satser heller selv på en fresh start i SWTOR Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Grinde dailies? Pfft, har ikke gjort noen på lenge. Men ja, wow er ikke noe å hoppe i taket for per dags dato. Jeg driver bare å raidlogger for tiden, blir nok å stoppe helt når SWTOR kommer ut. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Ser vel ut som jeg står over for denne gangen og da. Var derfor jeg også sluttet, nemlig alt for repitive. Noen siste ord til meg før jeg tar den siste beslutningen? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kan gi deg ett ord; SWTOR Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå har jeg sluttet for en stund siden å spille WoW og jeg tror det må mye til før jeg aktiverer kontoen min. Om dagene så går det litt i Rift men jeg kommer nok til å slutte med det også for å fokusere på Vindictus (f2p). Men om du forsatt har kompiser som spiller WoW, så er det vel kanskje litt gøyere å gå tilbake til WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå