Gå til innhold

Starte på wow?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har i det siste grublet mye på wow. Det har vært mye frem og tilbake om jeg skal starte eller ikke. Sluttet rett før Firelands, så tenkte at det kunne være noe å starte for? Har en level 85 undead mage, med nesten full tier 11 og en del pvpgear, samt en level 85 orc death knight, med heroicgear. Kan også legge til at jeg har gavekort på 100kroner, så det blir ikke like dyrt for gamecard. Så det store spørsmålet: Er det verdt å komme tilbake? Har vurdert å levle warrioren min som er i level 66. Noen innspill? :thumbup:

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du først slutta med WoW, så hadde jeg heller tatt en liten pause. Så kan du heller se om du vil få sansen for MMO igjen når SWTOR/GW2 kommer ut om ikke altfor lenge.

Jeg sluttet selv med WoW for noen uker siden, og nei, det er i grunn ingenting å komme tilbake til. Du er jo nå nærmest avhengig av å grinde dailies, noe jeg mislikte sterkt. Så satser heller selv på en fresh start i SWTOR ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg sluttet for en stund siden å spille WoW og jeg tror det må mye til før jeg aktiverer kontoen min.

Om dagene så går det litt i Rift men jeg kommer nok til å slutte med det også for å fokusere på Vindictus (f2p).

Men om du forsatt har kompiser som spiller WoW, så er det vel kanskje litt gøyere å gå tilbake til WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...