Gå til innhold

Beste Country Låt^^

JDC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seff er det et poeng i tråden her, hun er jo en av de beste country artisten :p

Hun er jo ikke en av de beste country-artistene. Hun er en populær pop-country-artist, men langt unna å bli "best".

Hun er jo en av de beste country artist, hun har vunnet mange priser og er jo rangert som en av de beste country artist også for female, så trur du tar litt feil der :p og sir ikke akkurat at hun er best da, bare en av de beste, men det er jo selvfølgelig ikke jeg som avgjør hvilket country låt eller artist som er best, så bra at dere kommer med forslag :p

Lenke til kommentar

faen trudde dette var en tråd om country jeg og ingen har nevnt noe om Hank Williams Sr \ JR, Johnny Cash, Kris Kristofferson, Waylon Jennings, Willie Nelson, Merle Haggard, Gorge Jones, David Allan Coe, eller noe mere Nashville country som Garth Brooks, Kenny Rogers, Dolly Parton.

bare for og nevne noen navn som burde være med på denne lista....

• Liker 1
Lenke til kommentar

faen trudde dette var en tråd om country jeg og ingen har nevnt noe om Hank Williams Sr \ JR, Johnny Cash, Kris Kristofferson, Waylon Jennings, Willie Nelson, Merle Haggard, Gorge Jones, David Allan Coe, eller noe mere Nashville country som Garth Brooks, Kenny Rogers, Dolly Parton.

bare for og nevne noen navn som burde være med på denne lista....

Jeg postet faktisk en av Garth Brooks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...