Kjetil Øyen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Høstpløying Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er beskjært en god del, Brukt topaz. Tatt igår i Søgne. Takk for alle tilbakemeldinger på mitt forrige bilde "Mamma mia" Er enig i at kutt av ansikter ble uheldig.Noe å tenke over ja... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et flott bidrag til temadagen dette Kjetil Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herlig-trodde ikke noen pløyde med hester lengre Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette var er veldig fint syntes jeg. Liker godt fargebruken. Du får en 5 av meg ;o) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Takk for kommentarer.......... Er nok ingen som gjør dette som vanlig gårdsdrift lenger, men dette er fra en tevling i Søgne i helga.... Viktig å holde på tradisjoner, synes det var artig å se dette Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skikkelig flott og trivelig bilde! Ikke sikker på om topas tilføyer bildet noe? men mindre dybdeskarpet eller sløring av bakgrunnen hadde gjort seg her, så kom hovedmotivet enda bedre frem. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det er noe som heter det er bare dumme folk å hester som jobber men nå er det bare mennesker for hestene hr sluttet. Der er nok ikke helt riktig men det er ikke ofte en ser hesten blir brukt til dette her, så her var du heldig. Flott bilde av en som virkelig konsentrerer seg om jobben. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skikkelig bra nostalgi! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et helt topp bilde. Skarpt, flott fargesetting, god komposisjon. Liker dette godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dagens mest orginale innslag Godt gjennomfør på alle mpter Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er et flot billede af hestepløjning - er det Jyske heste??? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et flott høstbilde!! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Helt topp på alle måter dette, ser ingen forbedringspunkter eller noe jeg ville gjort annerledes her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Stilig,men hvorfor ikke gjøre det eldre? Med sepia eller noe i den duren?..prøvd topaz b&w effects? Men flott slik også Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ble veldig flott dette Kjetil, synes fargevalgene dine stod seg godt til den gammeldagse pløyemetoden som du viser. Fin komp og fin kameravinkel som fremhever de flotte arbeidshestene og gjør dette til et flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg