David_T Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hadde CPUn på 4,7Ghz (i5 2500k) 100% load var 50-60 grader. men merka ingame på CoD MW2 at den gikk fra 91FPS - 70 hele tiden. Og når jeg satt settings til default holdt den seg på 89-91 hele tiden.. :S Why? Lol Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 CoD er et iditisk spill å måle ytelsen i, test i Cinebench eller lignende. Å teste ytelse i CoD er håpløst siden hele spillet bygger på en snart 15 år gammel spillmotor som er blitt patchet og patchet i evigheter. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Svi litt gummi med Prime95 over 6-12 timer. "dauer" ingen kjerner (de dør ikke) på den tiden, burde alt være fint. Tror du egentlig vil merke av det går til helvete etter 5-10min. Jeg gjorde det da min BC2 fps føkka seg, tidlig i min OC prosess (for lat til å teste) Lenke til kommentar
David_T Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Så det kan altså være normalt at FPS'n blir ustabil med bra clocka Cpu? har jo over 60fps hele tiden, så ekke noe stress, men tenkte det var rart den hoppa opp og ned fikk jo bedre FPS i Trackmania osv med clocka cpu Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Så det kan altså være normalt at FPS'n blir ustabil med bra clocka Cpu? har jo over 60fps hele tiden, så ekke noe stress, men tenkte det var rart den hoppa opp og ned fikk jo bedre FPS i Trackmania osv med clocka cpu Det er en grunn til at man kjører stresstest for å teste slik. Det er først under for høy load, feil begynner å skje (som regel). TM krever trolig mindre enn MW2. ENdre settings (få høyere volt iallefall) og kjør p95. Når det funker uten errors, er du safe vil jeg tro. IntelBurnTest funker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå