Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex én gang på to uker


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ståstedet ditt, men jeg graver å prøver å finne ut av dette fordi jeg virkelig ikke ønsker at han skal forsvinne fra livet mitt.

 

Men må man forsvinne fra livet ditt bare fordi dere bestemmer dere for at det ikke vil fungere i lengden? Dere kan jo fremdeles være gode venner, og for å være ærlig, så høres det ut som om det 'kun' er det dere er nå også, utifra hva du forteller selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sexen vi hadde i går for første gang på 2 og en halv uke var ikke helt som jeg hadde sett for meg og graver meg nesten bare dypere inn i tanker.

 

Han kom over, og ting var greit. Så kom kompisen min hjem med en annen gutt. De er begge homofil og har vært sammen før. De er jo grei og alt, og typen min har ikke problemer med å omgåes dem. Jeg fikk litt hetta pga det med at jeg er redd for at han er homo, og automatisk begynte å se etter tegn mens de var der. (de var ikke kjærlig med hverandre eller noe, de var på to forskjellige plasser hele tiden).

 

Det høres helt absurd ut, og jeg overtolker sikkert helt sykt!

 

Men jeg har lest et sted om gutter har hendene nære underlivet når de er nært andre gutter så er det et tegn. Typen hadde bare hånden over magen, men plutselig tok han hånden ned i buksen og fikset på utstyret eller klø veldig kjapt, så det ut som. Etter det var genseren litt halveis opp på magen så man kunne se hud. (ja, kanskje overtolkning, men dette har faktisk skjedd før, når kompisen min har vært hjemme samtidig som typen, det med genseren altså).

 

Når vi gikk inn på rommet for å se film, var typen litt kåt nesten før han i det hele tatt hadde tatt på meg. Dette syns jeg var rart, men jeg tok likevel sjansen og gav etter. Det var mørkt i rommet (sånn at man nesten ikke ser hverandre, og det har det vært flere ganger når vi har sex). Dette gjor vi altså mens kompisene min satt rett utenfor døren i stuen.

 

Kanskje litt feil og meg og spørre etterpå, men jeg sa "hvorfor ble du så kåt plutselig?" "det er lenge siden jeg har sett deg." sa ha.

 

 

 

Det kan hende jeg er så dypt i min egen "teori" at sånne ting bare automatisk blir tydelig, og at jeg egentlig ikke burde bekymre meg i det hele tatt. Men jeg må ærlig innrømme at det gjør jeg. Jeg klarer ikke tenke på annet, og i går kveld og i dag gikk dette veldig utover han, og han vet at det er noe gale.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å ikke si noe.

 

Han er deppet og redd for at forholdet vårt ikke går så bra. Jeg spurte om han hadde mistet følelser og ville slo opp men det ville han ikke. Jeg merket når han var så nedfor at jeg var på vei til å ødelegge alt uansett.

 

Han sa også at han ikke hadde det så bra generelt. Jeg spurte om det var pga. meg. Men det var det ikke. Selv om jeg er litt usikker.

 

Det er tydeligvis noe med meg som gjør at de jeg er sammen med blir deppa..

 

Nå vil jeg prøve så godt jeg kan prøve å få dette til å funke.

Jeg er veldig redd for at vi ikke skal klare å reise oss ordentlig opp igjen.

 

Merker også jeg ikke helt vet hvordan jeg skal oppføre meg nå..

 

Skal jeg sende meldinger? skal jeg holde kjeft og ikke mase? skal jeg la han få puste å vente til han tar insj til å være med meg igjen? eller skal jeg ta insj til å være med han?

 

 

ugh.. forhold er ikke bare bare.

Lenke til kommentar

her er det omvendt, hun vil ikke og jeg lurer på hvor dette går hen. men hun får visst alltid vondt og sånn da så det skjønner jeg jo. men hun vil at vi skal være kjærester, og jeg har egentlig aldri hatt noe bedre match enn nå, bortsett fra i sengen. er nesten så jeg venter på at hun skal foreslå at jeg kan ha en pulevenn på si for at hun skal slippe å føle seg pliktig. fml.

ps man trenger da ikke være homo for å like analsex. tror ikke det er spes uvanlig å ville selvom man kanskje ikke tør foreslå det

Lenke til kommentar

Hørtes veldig problematisk og komplisert ut dette forholdet.

 

Jeg er veldig interessert i det du fortale om når din homofile venn var på besøk. Det kan være tilfeldig at han plutselig ble kåt, men det kan jo være andre årsaker.

 

For det første, så kan det være han fantaserte om hva han ville gjøre med han her kompisen din - og det var det som skulle til for å tenne pluggene.

 

For det andre, så kan det være at han tenkte på hvorfor han kommer så godt overens med homofile, og så ville han bare overbevise deg om at han ikke er homofil.

 

 

Eller så kan du enkelt og greit konfrontere han med denne greia om at han tenner på damer med former. Du trenger ikke å si hvordan du fikk vite det, men at ei venninne hadde hørt det fra ei venninne at han hadde sagt det. Da får jo så klart denne ene venninna svi, men det kan være han ikke tenker på det.

 

 

Men det virker som om han ikke er ærlig med seg selv i alle fall.

 

 

Lykke til, god natt!

Lenke til kommentar

 

 

Eller så kan du enkelt og greit konfrontere han med denne greia om at han tenner på damer med former.

 

Jeg har allerede konfrontert han ang dette. Og han sa at jeg var perfekt og ikke trengte å bekymre meg.

 

 

 

uff.. jeg er helt ødelagt.. klarer så vidt å spise. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg i skinnet med å ikke si noe om noenting nå. Jeg prøver bare å la ting gå sin gang og ha en normal hverdag med han. I går var det kun jeg som sendte meldinger.

 

Hver gang jeg går inn på face og han er pålogget, går det to sekunder og så er han avlogget. Han sender aldri god morgen meldinger, eller i det hele tatt sender melding først.

 

Vi ble enig om at vi skulle se hvordan ting gikk, og det har kun gått en halv dag siden det. Men likevel føler jeg at det allerede ikke går.. jeg tror han har mistet følelsene for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Eller så kan du enkelt og greit konfrontere han med denne greia om at han tenner på damer med former.

 

Jeg har allerede konfrontert han ang dette. Og han sa at jeg var perfekt og ikke trengte å bekymre meg.

 

 

 

uff.. jeg er helt ødelagt.. klarer så vidt å spise. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg i skinnet med å ikke si noe om noenting nå. Jeg prøver bare å la ting gå sin gang og ha en normal hverdag med han. I går var det kun jeg som sendte meldinger.

 

Hver gang jeg går inn på face og han er pålogget, går det to sekunder og så er han avlogget. Han sender aldri god morgen meldinger, eller i det hele tatt sender melding først.

 

Vi ble enig om at vi skulle se hvordan ting gikk, og det har kun gått en halv dag siden det. Men likevel føler jeg at det allerede ikke går.. jeg tror han har mistet følelsene for meg.

 

Jeg har vært i hans situasjon, og trakk meg halvveis unna fordi jeg var usikker på et forhold.

 

Det trenger ikke å ha noen bestemt grunn han forstår selv. Han sier kroppen din er perfekt, så slå deg til ro med det. Ikke spør ham om hva som er feil med deg. Har du lyst til å høre det? Har han lyst til å si det? Neppe. Så slutt å fokusere på det.

 

Vær helt tydelig på at du vil være sammen med ham, og at du håper ting vil bli bra. Da fjerner du i alle fall en usikkerhet i hodet hans. Ikke mas, bare si det tydelig. Det var akkurat det som fikke meg til å bestemme meg for å satse på et forhold en gang i tiden.

 

Lykke til.

 

PS: IKKE SPØR OM HAN ER HOMO!!

PPS: Om det tar slutt vil det være vondt, men du vil takle det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har lest meg fram til, så virker det ikke som dette forholdet er ment til å vare.

Spør deg selv om du er i et forhold bare for å være sammen med noen, dette er inntrykket jeg får når jeg har lest dine innlegg.

 

Når man er i et forhold så skal man utfylle hverandre, å bidra med noe positivt i partnerens liv.

Når man får problemer med søvn og kosthold, vil det ikke bare ut over deg, men alle andre rundt deg også.

 

Din kjæreste virker veldig utbrent, og har kanskje noe uoppgjort med seg selv?

 

Ut ifra det andre forumbrukere skriver burde du kanskje tenke på å gjøre det slutt?

Jo lengre forholdet varer, desto vanskeligere blir det for å gjøre det slutt.

 

Jeg var selv i et slikt forhold i 5 år. Det tok knekken på meg.

Vi gjorde det slutt for 2 mnd siden.

Etter det har det bare gått en vei, og det er oppover!

Endret av Shibiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har lest meg fram til, så virker det ikke som dette forholdet er ment til å vare.

Spør deg selv om du er i et forhold bare for å være sammen med noen, dette er inntrykket jeg får når jeg har lest dine innlegg.

 

Når man er i et forhold så skal man utfylle hverandre, å bidra med noe positivt i partnerens liv.

Når man får problemer med søvn og kosthold, vil det ikke bare ut over deg, men alle andre rundt deg også.

 

Din kjæreste virker veldig utbrent, og har kanskje noe uoppgjort med seg selv?

 

Ut ifra det andre forumbrukere skriver burde du kanskje tenke på å gjøre det slutt?

Jo lengre forholdet varer, desto vanskeligere blir det for å gjøre det slutt.

 

Jeg var selv i et slikt forhold i 5 år. Det tok knekken på meg.

Vi gjorde det slutt for 2 mnd siden.

Etter det har det bare gått en vei, og det er oppover!

 

 

Jeg tror til og med selv det ikke kommer til å vare. Men sånn har jeg det med alle forhold. Jeg har ikke troen på monogami. Det eneste jeg ønsker er egentlig å ha en kjæreste som er forelsket i meg i mer enn bare et par uker.

 

Jeg føler meg som en kjedelig person. Jeg tror jeg er en kjedelig person, og jeg tror det har komt til det punktet at han bare ikke gidder å henge med meg fordi det blir for ensidig og lite givende.

 

I dag var vi i middagsbesøk med mine foreldre og søsken. Vi hadde det kjekt der, og jeg tror han koste seg. Han lo hvertfall mye. Jeg tenkte kanskje at han ble med meg hjem og sov hos meg etter dette, men nei, han måtte hjem.

 

Jeg har tenkt at hvis det fortsetter i et par uker til og han ikke gir mer enn jeg ønsker og føler er riktig å gi, så kommer jeg til å gjøre det slutt. Det kommer til å bli hardt, for sånne ting går sånn utover min allerede dårlige selvtillit. Det tar tid for meg å reise meg igjen. Det er så slitsomt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...