Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex én gang på to uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke baser hele avgjørelsen din på min mening her, men jeg tror faktisk ikke dere er noe for hverandre. Når dere ikke har felles verdier når det kommer til sex så kommer det til å tære i lengda, og den dagen dere gjør det slutt vil du sitte med tanken om hvorfor du ikke avslutta det tidligere. Noens sexlyst er så godt som umulig å styre, og jo mer du prøver jo mere presset føler den andre personen seg

Lenke til kommentar

Det Zarac skreiv. Det er ikkje nødvendigvis noko som er feil berre fordi ein ikkje har sexlyst i periodar. Litt spesielt at det kom såpass tidleg om de hadde sex såpass ofte då.

 

Vi har aldri hatt sex ofte... og dette er ikke bare en periode. Det har vært sånn hele veien.

 

Dere har vært sammen i tre måneder, er det riktig? Og kompisen hans døde for seks måneder siden? Det kan være én ting. Noen trenger mer tid enn andre på å sørge og det kan påvirke hverdagen hans.

 

Eller kanskje han ikke føler seg tiltrukket av deg? Du sier du har mange beilere, men smaken er som baken. Jeg tror i hvert fall ikke at han plutselig er blitt homofil.

Lenke til kommentar

Det Zarac skreiv. Det er ikkje nødvendigvis noko som er feil berre fordi ein ikkje har sexlyst i periodar. Litt spesielt at det kom såpass tidleg om de hadde sex såpass ofte då.

 

Vi har aldri hatt sex ofte... og dette er ikke bare en periode. Det har vært sånn hele veien.

 

Dere har vært sammen i tre måneder, er det riktig? Og kompisen hans døde for seks måneder siden? Det kan være én ting. Noen trenger mer tid enn andre på å sørge og det kan påvirke hverdagen hans.

 

Eller kanskje han ikke føler seg tiltrukket av deg? Du sier du har mange beilere, men smaken er som baken. Jeg tror i hvert fall ikke at han plutselig er blitt homofil.

 

Hvordan vet du det? Er du plutselig blitt homo-eksperten nå? :p

Vi må holde alle muligheter åpne og ikke forutta noe som helst uten konkrete, harde bevis.

Lenke til kommentar

Det Zarac skreiv. Det er ikkje nødvendigvis noko som er feil berre fordi ein ikkje har sexlyst i periodar. Litt spesielt at det kom såpass tidleg om de hadde sex såpass ofte då.

 

Vi har aldri hatt sex ofte... og dette er ikke bare en periode. Det har vært sånn hele veien.

 

Dere har vært sammen i tre måneder, er det riktig? Og kompisen hans døde for seks måneder siden? Det kan være én ting. Noen trenger mer tid enn andre på å sørge og det kan påvirke hverdagen hans.

 

Eller kanskje han ikke føler seg tiltrukket av deg? Du sier du har mange beilere, men smaken er som baken. Jeg tror i hvert fall ikke at han plutselig er blitt homofil.

 

 

Vi har vært sammen litt over to mnd! og ja.. jeg vet ikke nøyaktig når, men tror det er ca et halvt år siden han døde.

 

Jeg vet egentlig ikke hvor mye han tenker på dette..

 

Men jeg er ikke så sikker på om det er det som er problemet. Jeg aner ikke..

Nå har det gått enda en natt uten at det har skjedd noe.

Lenke til kommentar

Har du sett noen symptomer på homofili, ut over at han ikke vil ha sex med deg?

 

 

Homofili trenger ikke ha noen spesielle symptomer. Jeg kjenner en del homofile og bor med én. Et par jeg kjenner kom ut for et par år siden, og jeg hadde egentlig aldri trodd at de var det. De var begge veldig "normal" som gutt. Eneste var at han ene var litt feminin i dansingen, og at de klinte sammen en gang på et vors som en "dare" (men det er da mange heterofile som har gjort også, blant annet eksen min, som ikke var det)

 

Typen min tuller selvfølgelig litt med det blant kompiser og sånt, iom at han trener ju jitsu (som er en ganske "intim" sport). Han har kommentert et par ganger kjendiser når vi har sett filmer som at "han er kjekk" o.l også...

 

men ikke noen sånne "wow, han må være homofil" fakter.

Lenke til kommentar

Tja.. Det kan tyde på at han i hvert fall er bi om ikke annet. Det betyr jo nødvendigvis ikke at han er homo, men det utelukker jo ikke det helt heller da.

 

Det jeg reagerer litt på er at han fransk kysset en annen gutt. Det er ikke normalt blant helt heterofile folk uansett omstendigheter.

 

Nei jeg sa ikke at min kjæreste hadde det, men eksen min!!

 

Jeg aner ikke om han har fransk kysset noen. Men håper ikke det.

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke har helt troen på bifili desverre.

 

Men jeg har funnet ut at, om dette fortsetter i en uke eller to til så tar jeg det opp med han.. eller slår opp. For hvis han syns at det er drøyt at jeg tar opp homofili og det går utover forholdet vårt, så gjør det ingenting uansett. For vi har ikke sex. Og jeg kommer ikke til å gidde å være i et forhold uten sex.

 

Kanskje jeg bare er tøff i trynet nå og sier noe jeg ikke kommer til å gjøre.. men virkelig. jeg er lei.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du lar deg selv gå gjennom noe slikt med en kar du har omtrent nettopp blitt sammen med. Du må tenke på deg selv, vær litt egoistisk og tenk på hva DU vil! Vil du ha så lite sex resten av ditt liv med denne karen? Det er jo enklere å gjøre det slutt nå, før du sitter enda dypere inn i følelsene og blir igjen på grunn av dine følelser for han selv om ingenting har blitt forbedret?

 

Det virker ikke heller som om han engang prøver, eller vil for den saks skyld.. Hvorfor skal du sitte her og prøve å finne ut av hva som feiler han?? Hvorfor skal du ta så stort hensyn til han fremfor dine egne lyster og behov?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du lar deg selv gå gjennom noe slikt med en kar du har omtrent nettopp blitt sammen med. Du må tenke på deg selv, vær litt egoistisk og tenk på hva DU vil! Vil du ha så lite sex resten av ditt liv med denne karen? Det er jo enklere å gjøre det slutt nå, før du sitter enda dypere inn i følelsene og blir igjen på grunn av dine følelser for han selv om ingenting har blitt forbedret?

 

Det virker ikke heller som om han engang prøver, eller vil for den saks skyld.. Hvorfor skal du sitte her og prøve å finne ut av hva som feiler han?? Hvorfor skal du ta så stort hensyn til han fremfor dine egne lyster og behov?

 

 

Det er så lett for andre som står utenfor se å si sånt. Selv om vi har vært sammen en kort periode så føler jeg likevel at jeg kjenner ham. Jeg har forelsket meg dypt, og er ikke bare glad i han men alt rundt ham også. Som familie og venner, ting vi finner på sammen osv.

 

Så jeg tror det er like vanskelig å slå opp med han nå som det hadde vært om vi hadde vært sammen ett år.

 

Men nei, det er sant det at han ikke er så flink til å prøve ang. sexen. Men han har vist bekymring til at jeg ikke er lykkelig. Han spurte meg hin dagen om jeg var lykkelig med han. Han sier at han har kjempe glad i meg. Kysser og koser på meg osv. og er engasjert i forholdet vårt på mange andre måter en sexen.

 

Jeg skjønner ståstedet ditt, men jeg graver å prøver å finne ut av dette fordi jeg virkelig ikke ønsker at han skal forsvinne fra livet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...