Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex én gang på to uker


Anbefalte innlegg

Jeg tenker og tenker.. Nå føler jeg han mister interessen.. han ville ikke være med meg når jeg lagde lasagne, og var alene på fredag. Han ville ikke være på vors med meg på lørdag, men kom senere og møtte meg på byn. I går var han nesten på kanten til sur og snakket lite med meg. De siste ukene vil han bare være med meg sent på kvelden, ca en til to timer før vi skal legge oss.

 

I dag svarer han tregt på meldinger og er ikke like "søt" i måten og snakke på. Og vi har ikke hatt sex på over en uke (igjen). Han snakker også mer "kosete" med bestevenninnen sin enn med meg..

 

Jeg vet ikke hva som skjer.. jeg er helt fra meg.. etter 2 mnd?????? hva er det som gjør at gutter mister så fort interessen for meg?

 

Jeg føler ikke jeg har gjort noe spesielt som skulle gjøre at dette skjer. Jeg har tatt opp ting med han et par ganger, prøver så godt jeg kan å være i godt humør sammen med han, jeg er ikke den morsomste jenten og snakker ikke like mye som andre, men likevel.

 

Prøver så godt jeg kan å finne på ting med han og gi han sin tid med venner, sport, jobb osv.

 

Er jeg bare paranoid??

 

Jeg klarer ikke slå opp.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. jeg er helt håpløs..

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som meg når jeg får "kalde føtter" for ei jente, unngår henne og gjør "alt" for å slippe å være med henne, får nesten litt panikk over meg. (Dette er altså når jeg merker det går mot kjæreste-ting og sånn, det takler jeg rett og slett ikke. Ikke helt samme situasjon som deg mao.)

Lenke til kommentar

Hvorfor snakker du ikke slik til han istedet for her?

Fortell hvordan du har det og tenker, så finner dere sammen ut videre vei - enten det er det ene eller det andre. Det er hele poenget i et sunt forhold - å kommunisere.

 

 

For jeg tror det forverrer alt.. jeg vil ikke være den paranoide jenten med alt på hjertet og at det skal bli slitsomt. Hadde dere sett meldingene og oppførselen hans hadde dere kanskje tenkt helt annerledes enn meg og ment at jeg overtolket osv.

 

 

Jeg sa det til han en gang, "er det litt slitsomt at jeg hele tiden har noe jeg vil snakke om?" så sa han.. "Ikke slitsomt, men det er litt skummelt å tenke på at du hele tiden går rundt å tenker på forholdet vårt."

 

Men det hadde nok blitt det om jeg fortsatte nå.. Jeg har snakket litt med mine venninner om hvordan det var for de de første mnd i forholdet. Og de har hatt det fint, og har aldri egentlig kranglet eller diskutert så mye de første mndene.

Lenke til kommentar

kanskje du bare er for sytete og klengete. vet at det kan være en lystdreper da jaktinstinktet ikke blir tent skikkelig.

 

Hva mener du med sytete? som i negativ? eller som i at jeg tar kontakt for mye?

 

Det siste tror jeg nok ikke jeg gjør.. han har tatt mest insj til å henge. Jeg prøver å ikke sende for masse meldinger, og det endre ofte med at det er han som sender først fordi jeg ikke helt vet når det er riktig å ta kontakt.. så det blir litt sent.

 

Vi sender alltid nattameld til hverandre da, om vi ikke sover sammen. Vi er med hverandre kanskje 4 ganger i uken..

Lenke til kommentar
... så sa han.. "Ikke slitsomt, men det er litt skummelt å tenke på at du hele tiden går rundt å tenker på forholdet vårt."

Denne sier litt da. Enten er du endel 'på' i forhold til å ha forholdet som tema hele tiden, ellers så er han litt 'layback' i forhold til normalt, for normalt prat om forhold skulle ikke tilsi en slik kommentar.

 

Men utifra det du sier nå med at dere møtes 4 ganger i uka, lite sex, mer interessert å prat med venninna di osv .... Så kan det virke som forholdet ikke er helt det store fra hans side.

 

Men veldig vanskelig å si utifra noen skrevne ord fra deg her.

Lenke til kommentar

Poste ett bilde av deg så kan vi bedeømme :)

 

Jeg vil nok helst ikke poste noe bilde da jeg er redd kanskje noen kjenner meg igjen osv.

Men jeg vet selv at jeg er attraktiv og har en del beilere.

Hva slags beilere er dette? Har du mye penger som denne kjæresten din kan ønske kloa si i?

 

Gutter som syns jeg er fin og vil bli kjent med meg?

Jeg er student og fattiglus, så nei.

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten har vært sammen fem uker, og vi har ofte sex.

 

Ex'en min var litt som din kjæreste, vi hadde sjeldent sex. Men han likte kroppen min godt og tok ofte på den likevel, så problemstillingen blir jo en litt annen. Helt ærlig tror jeg ikke det kommer til å bedre seg stort, og at du heller skal finne en person du klaffer seksuelt med. Hadde dere vært sammen lenge og interessen hadde dabbet av hadde jeg nok foreslått samlivsterapi, men så fort? Da tror jeg nok både du og han kan finne andre partnere med behov som matcher deres egne.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten har vært sammen fem uker, og vi har sex hver gang vi ser hverandre. Både før vi legger oss, spontansex og morgensex. Har vi tid blir det gjerne flere ganger også :whistle:

 

Ex'en min var litt som din kjæreste, vi hadde sjeldent sex. Men han likte kroppen min godt og tok ofte på den likevel, så problemstillingen blir jo en litt annen. Helt ærlig tror jeg ikke det kommer til å bedre seg stort, og at du heller skal finne en person du klaffer seksuelt med. Hadde dere vært sammen lenge og interessen hadde dabbet av hadde jeg nok foreslått samlivsterapi, men så fort? Da tror jeg nok både du og han kan finne andre partnere med behov som matcher deres egne.

 

Åh blir nesten misunnelig av å høre sånt. Skulle sånn ønske vi og var sånn.

 

Nå har det snart gått to uker igjen. Vi var med hverandre i går, og begge skjønte at vi skulle ha sex (i sengen selvfølgelig når vi var lagt oss.. irriterer meg at det er det eneste stedet vi "kan" ha sex i hans tilfelle).

 

Vi klinte litt, den begynte å ta seg opp. Men så skjedde det ingenting. Jeg gjor hva jeg kunne men nei. Den ville ikke opp. Jeg gav opp å sa "hva skjer..?" Så sa han "åå håpte du ikke ville si noe.."

 

Så han var tydeligvis klar over det med at det stod litt på han og at han hadde litt press på seg meg å prestere nå, siden det var lenge siden. Og at siden vi hadde snakket om det og sånn, så hadde det blitt en liten "ond sirkel". Han har dårlig samvittighet angående problemet og det virker som om han er litt redd for at jeg ikke er lykkelig. Jeg spurte igjen om det var noe med meg eller noe jeg gjor. Men det var ingenting.

 

Det ENESTE jeg sitter igjen med i tankene nå er: homofil.

 

Men det blir et tema som er tabu for meg å ta opp i forholdet mtp tidligere erfaringer. Så jeg må bare stole på han og håpe at han er streit med meg. (hehe dobbelbetydning).

 

:(

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Akkurat med slike ting kan det hele være en hard nøtt å knekke. Vanskelig å si noe videre om situasjonen da vi ikke kjenner alle involverte. Nå har du i alle fall konfrontert ham mer eller mindre med det og han er klar over det, det er i hvert fall fremskritt. Bra jobba og det er tøfft av deg å stå på! :)

 

Kanskje dette allikevel er en forbigående ting. Hvis han nylig har hatt det vanskelig eller noe sånt (du nevnte eksen) kan det også spille inn på lysten. Noen ganger kan det være så enkelt som å ta tiden til hjelp, også vips! Så er dere på pulern før du aner ordet av det :p

Lenke til kommentar

Sikker på at han ikke er rammet av impotens da?

 

Ikke sikkert han vil snakke om sånt med deg.

 

Postet av anonym: fc709f4b49d3b6935358e6ef77546210

 

Hmm.. jeg tror ikke det. Han får jo den opp sånn en gang i ny og ned.

 

 

Akkurat med slike ting kan det hele være en hard nøtt å knekke. Vanskelig å si noe videre om situasjonen da vi ikke kjenner alle involverte. Nå har du i alle fall konfrontert ham mer eller mindre med det og han er klar over det, det er i hvert fall fremskritt. Bra jobba og det er tøfft av deg å stå på! :)

 

Kanskje dette allikevel er en forbigående ting. Hvis han nylig har hatt det vanskelig eller noe sånt (du nevnte eksen) kan det også spille inn på lysten. Noen ganger kan det være så enkelt som å ta tiden til hjelp, også vips! Så er dere på pulern før du aner ordet av det :p

 

Ja det er virkelig litt av en påkjenning. Mye av tiden min går til tanker og irritasjon rundt dette. Men ja, jeg skjønner jo at det blir litt vanskelig for andre å finne svaret for meg.

 

Håper det er forbigående men jeg har mine tvil.. Han har ikke hatt det noe vanskelig med eks (er ikke sikkert på hvor du har lest det), men han har hatt det litt vanskelig ang. en kompis som tok selvmord for ca et halvt år siden (han var søsterens på og av kjæreste i lang tid, og dette knuste selvfølgelig henne. Typen min og søsteren er ganske close).

 

Men ser ikke helt hvordan det kan påvirke sexen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...