Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex én gang på to uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet kommer fra ham. Ikke DERE. Men HAM.

 

Derfor må du ta det opp med ham, spørre om det er noe galt.

 

Er han en feminin type?

 

Jeg vil bare poengtere at jeg ikke troller. Det virker kanskje slik siden jeg stiller spørsmål som kan virke rimelig teite, men virkelig: jeg troller ikke.

 

Det skjønner jeg at du ikke gjør.

 

Nei han er ikke særlig feminin.. politistudent, jakter, trener. Hører på litt femimusikk da.. men det er det nå mange gutter som gjør.. (Adele, Veronica Maggio osv. men liker godt bob dylan, metallica, Kanye west og mye hip hop osv.)

 

Edit: Han er heller ikke metroseksuell. I den forstand at han er veldig opptatt av utseende. Han har lite klær, skjegg, klipper seg ikke kjempe ofte.

 

Men de tingene trenger ikke alltid ha noe å si.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Problemet kommer fra ham. Ikke DERE. Men HAM.

 

Derfor må du ta det opp med ham, spørre om det er noe galt.

 

Er han en feminin type?

 

Jeg vil bare poengtere at jeg ikke troller. Det virker kanskje slik siden jeg stiller spørsmål som kan virke rimelig teite, men virkelig: jeg troller ikke.

 

Det skjønner jeg at du ikke gjør.

 

Nei han er ikke særlig feminin.. politistudent, jakter, trener. Hører på litt femimusikk da.. men det er det nå mange gutter som gjør.. (Adele, Veronica Maggio osv. men liker godt bob dylan, metallica, Kanye west og mye hip hop osv.)

 

Edit: Han er heller ikke metroseksuell. I den forstand at han er veldig opptatt av utseende. Han har lite klær, skjegg, klipper seg ikke kjempe ofte.

 

Men de tingene trenger ikke alltid ha noe å si.

Helt sant.

 

Men sats på å prat med ham i kveld. Kanskje du/vi kommer et hakk nærmere et svar da.

 

Det kan være tusen ting: han liker ikke sex, han er flau, usikkert, han kan være steril og dermed nedsatt sexlyst, han kan ha fått nedsatt sexlyst etter å ha brukt (og sluttet å bruke) f.eks anabole steroider, han kan være sliten (enkelt og greit), noe kan plage ham etc.

 

Tusen grunner, kun han sitter på fasiten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z
Uff.. jeg hadde et problem med forrige eksen min ang det homofil greiene også (jeg har dårlig selvtillit ja, men det er ingen hemmelighet i noen av postene mine). Det tok jeg opp med han og han ble ganske fra seg over at jeg tok opp noe sånt. Det ødelagte nesten alt. Det vil jeg ikke skal skje denne gangen også. Livredd for at jeg skal begynne å tenke i de banene igjen.

Hvis man er redd for å ta opp ting i et forhold, så er noe feil. Å ta opp ting skal og bør ikke ødelegge noe i et bra forhold.

Om det å spørre om kjæresten er homofil, og han ikke er det så hadde jeg reagert på samme måte. Ja det er riktig å ta opp ting, men noe må man få lov til å reagere på og.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Bare for å legge til enda en grunn; det kan være mulig at han har ereksjonsproblemer? Siden du selv ser på deg selv om en veldig attraktiv person (noe sikkert partneren din mest sannsynligvis også synes) så kan dette skape prestasjonsangst dersom han har lite erfaring fra før.

 

Noen problemer er lettere enn andre å snakke om, men det å være gutt og ha ereksjonsproblemer kan være svært vanskeli å snakke om. På toppen av det hele (hvis det skulle være faktum) så må det være utrolig flaut for han å kunne snakke om.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med ham.

 

Han mistenkte rett før jeg spurte at det var det jeg skulle spørre om.

 

Jeg sa bare, "er ikke du så glad i sex?"

 

Han svarte med at "joda, jeg er glad i sex", men at han ikke helt skjønte hva som foregikk for tiden. Siden eksamensperioden i år (før han møtte meg) begynte han å bli litt daff. Han har hatt litt problemer med matinntak og har trent mye mindre enn tidligere. Han sa han skulle "skjerpe" seg.

 

Men så sa han sånn at han har hatt sex mye tidligere og at han kanskje var litt "brukt opp". Noe jeg syns er litt rart å si.. Så lenge man er forelsket så skal det jo egentlig spille svært liten rolle.

 

Hmm.. men jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

Ikke for å være den som slenger rundt seg med diagnoser, men jeg tenker på en svak, svak depresjon når jeg leser det der. Mange får gjerne slike perioder, både korte og lange, når de går fra å ha det veldig travelt uten pause (for eksempel en eksamensperiode) til noe som sammenlignet blir veldig lite. Da blir man gjerne litt daff. Kanskje "brukt opp" var mer generelt om hvordan han føler seg, og ikke så spesifisert til sexen som han fikk det til å høres ut som?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke for å være den som slenger rundt seg med diagnoser, men jeg tenker på en svak, svak depresjon når jeg leser det der. Mange får gjerne slike perioder, både korte og lange, når de går fra å ha det veldig travelt uten pause (for eksempel en eksamensperiode) til noe som sammenlignet blir veldig lite. Da blir man gjerne litt daff. Kanskje "brukt opp" var mer generelt om hvordan han føler seg, og ikke så spesifisert til sexen som han fikk det til å høres ut som?

 

 

Ja, jeg skjønner jo at han ikke er helt oppi skyene på humøret..

 

Nei han snakket om sexen. Det var ikke helt ordrett det jeg skrev når jeg skrev "brukt opp". Men han snakket spesifikt om at kanskje han begynte å bli gammel (litt tull selvfølgelig), eller hadde hatt nok sex.. på en måte.

 

Jeg spurte om det var min feil at han ikke følte seg så bra, men det nektet han for. Han sa "det er bare du jeg vil ha.."

 

Må jo nesten bare stole på han. Høres kanskje litt rart ut, men merker jeg går rundt å kjenner på at jeg virkelig trenger å bli tatt litt med storm i sengen. Føle litt mer på forelskelsen på den måten.. om du skjønner.

Lenke til kommentar

Hehe, sagt som ett ekte kvinnfolk! Vi forstår! :D

 

Du trenger en real penis. Det er en kjennsgjerning at sex er en stor del av livet. Du må rett og slett ta opp til vurdering om du orker å leve så sporadisk i sengekroken.

 

Første del av det å bli sammen skal være ganske intenst og så dabber det av etterhvert. Jeg er redd for at du vil bli en av disse der frustrerte fruene vi ser på tv2.

 

Du er ved et veiskille slik jeg ser det. Følg hjertet er mitt tips til deg. :cool:

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det sitter du nå med to valg. Du kan trekke pusten dypt, og kaste deg ut i ett forsøk på å vise ham hvor flott en tynn jente kan være, og håpe at du klarer å åpne øynene hans for nye aspekter med hans egen seksualitet. Og om du finner ut at konsekvensene om det ikke går ikke er verdt risken, så gå nå. FØR smaken hans får permanent virkning på selvtilliten din.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte umiddelbart det samme som 3Maldini.

 

Det at sexen var klein og klønete kan ha like mye med at han merker usikkerheten din og blir usikker selv. Eller det faktum at du har tatt opp at det er lite sex og han følte seg som en dårlig kjæreste på grunn av det og prøvde tvinge det frem hos seg selv for å "bevise" at han er verdt det.

Lenke til kommentar

Problemet kommer fra ham. Ikke DERE. Men HAM.

 

Derfor må du ta det opp med ham, spørre om det er noe galt.

 

Er han en feminin type?

 

Jeg vil bare poengtere at jeg ikke troller. Det virker kanskje slik siden jeg stiller spørsmål som kan virke rimelig teite, men virkelig: jeg troller ikke.

 

Det skjønner jeg at du ikke gjør.

 

Nei han er ikke særlig feminin.. politistudent, jakter, trener. Hører på litt femimusikk da.. men det er det nå mange gutter som gjør.. (Adele, Veronica Maggio osv. men liker godt bob dylan, metallica, Kanye west og mye hip hop osv.)

 

Edit: Han er heller ikke metroseksuell. I den forstand at han er veldig opptatt av utseende. Han har lite klær, skjegg, klipper seg ikke kjempe ofte.

 

Men de tingene trenger ikke alltid ha noe å si.

Helt sant.

 

Men sats på å prat med ham i kveld. Kanskje du/vi kommer et hakk nærmere et svar da.

 

Det kan være tusen ting: han liker ikke sex, han er flau, usikkert, han kan være steril og dermed nedsatt sexlyst, han kan ha fått nedsatt sexlyst etter å ha brukt (og sluttet å bruke) f.eks anabole steroider, han kan være sliten (enkelt og greit), noe kan plage ham etc.

 

Tusen grunner, kun han sitter på fasiten.

 

Jeg har vært sterilisert i 15 år. Det å være steril har absolutt ingen innvirkning på sexlysten, snarere tvert i mot (så vet man at man alltid er trygg med tanke på prevensjon).

 

TS sier han er politistudent, så anabole steroider tror jeg du kan utelukke da de fleste skoler i den retningen har nulltoleranse (les: rett ut-ingen unntak), og fullmakter fra elevene til å ta urinprøver uten varsel og konkrete mistanker.

 

Det tar litt tid å bli kjent med ny partner. Gi det litt tid. Stress og mas i jobb- og skolesituasjon kan ta piffen fra de fleste. De fleste menn tenner på damer som tenner på dem uansett hvilken retning favorittfantasien måtte peke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...