Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex én gang på to uker


Anbefalte innlegg

EDIT 2:

 

Bumper den for ikke å lage så mange tråder! les siste post.

 

 

EDIT:

 

En oppdatering!

 

Jeg lovte meg selv i dette forholdet at jeg skulle holde meg unna sjekking av face og mobil. Men, da han lot vær å logge ut av face og bare trykket på kryss, kom siden opp igjen med hans fremdeles innlogget. Jeg klarte ikke la vær!! Jeg VET det er feil og tillitsbrudd osv. Så det er ikke nødvendig å si til meg.

 

Jeg vil bare si hva jeg fant ut. Han er tydeligvis glad i meg, MEN han tenner ikke på tynne jenter. Han sa til en venninne "det er så rart fordi jeg tenner som regel ikke på tynne jenter.."

 

Han har tydeligvis hooket opp med fler utelandske "formlige" jenter, og har vært sammen med en.

 

Hva gjør jeg nå?? Skal jeg akseptere at jeg ikke har den ideelle kroppen men at han er glad i meg og leve med det?

 

I går tok han insj til sex, men det føltes så utrolig rart og klønete. Som om han gjor det bare fordi han følte han måtte. Det tok lang tid før han ble hard. Fikk en ekkel og ikke bra følelse av dette.

 

 

---------------------

 

 

Vi ble sammen for bare litt over en måned siden! For meg er dette litt bekymringsverdig.

Han har vært opptatt med skole/jobb de siste to ukene men har som regel hatt fri hver kveld. Vi har ikke vært veldig masse med hverandre heller. Men flere ganger enn én gang.

 

Vi har som regel også bare sex rett før vi går å legger oss, og har aldri hatt noe spontan "jeg-er-kåt-akkurat-nå" sex.

 

Jeg må si jeg ikke helt klarer å lese hans behov for aktiviteten og jeg har oppfattet det som at han ikke er like interressert som jeg er. Men én gang på to uker etter bare å ha vært sammen i én måned får meg til å føle meg litt uattraktiv og lite "wanted" hvis du skjønner.

 

Vi har snakket om det en gang før, hvor jeg spurte om hva han syns om mengden sex vi hadde. Han kom ikke med noe mer svar enn. "Syns den er grei jeg.."

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke for å være ærlig. Innspill?

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varselklokkene mine ville ringt. Ikke fordi jeg tror du har noen grunn til å føle deg lite wanted eller noe, men om man allerede etter en måned merker forskjellene i sexlyst så hardt at det er en plage for den ene parten, vel, da tror ikke jeg at dette er to personer som burde være sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Varselklokkene mine ville ringt. Ikke fordi jeg tror du har noen grunn til å føle deg lite wanted eller noe, men om man allerede etter en måned merker forskjellene i sexlyst så hardt at det er en plage for den ene parten, vel, da tror ikke jeg at dette er to personer som burde være sammen.

 

 

Såpass altså.. eksen min og jeg hadde sex hver dag flere ganger for dagen de første mnd vi var sammen. Jeg tenkte kanskje bare dette var fordi vi begge var to som ikke hadde hatt mye sex før vi var sammen.

 

Men er det sånn det egentlig skal være?

 

Vi har ikke hatt mye sex siden vi ble kjent. De første ukene når vi holdt på kunne det gå netter hvor vi ikke gjor noenting. Ikke vet jeg om han bare er for sjenert til å ta insj eller om han ikke har lyst på sex, eller rett og slett ikke er glad nok i meg.

Lenke til kommentar

Jeg har null erfaring med forhold selv, men er det umulig å starte en samtale der du får frem at du vil ha mer sex? Høre hva han tenker om saken.

 

Men det er ikke det at jeg nødvendigvis har lyst på så mye sex! Det er i hovedsak bare det faktum at vi faktisk bare har hatt det én gang på to uker. Og at det kan ligge noe mer bak det.

 

For min del gjør det ikke det. Jeg har det egentlig fint med å ha moderat med sex, men det at jeg ikke vet hva han syns om det, og om han ikke vil fordi han evt har mistet følelser eller ikke er tiltrukket av meg er det som er problemet.

Lenke til kommentar

Men er det sånn det egentlig skal være?

 

Vi har ikke hatt mye sex siden vi ble kjent. De første ukene når vi holdt på kunne det gå netter hvor vi ikke gjor noenting. Ikke vet jeg om han bare er for sjenert til å ta insj eller om han ikke har lyst på sex, eller rett og slett ikke er glad nok i meg.

Vel, jeg sitter med meningen at det er ikke noe fasit på hvordan sex skal være. Det er ett par do and don't, men de går på ting som "ingen unger" og "inn og ut med tissemann for å lage barn".

 

Det jeg tenker er at det høres mer ut som lite sexlyst hos ham enn at det er deg det er noe galt med. Hvorfor skulle han velge å tilbringe tid med deg i det hele tatt, og innlede ett forhold med deg dersom det var noe galt med deg? Altså, vi har alle feil, men om det var noe så galt med deg at han ikke vil ha sex med deg så hadde han vel ikke innledet forholdet. Tenker jeg, that is.

 

Men, som Benny sa, kan dere ikke prate om det? Det kan jo være en logisk forklaring bak dette. Enten det er medisiner som gjør at han ikke klarer prestere og at han derfor ikke vil prøve, eller at han har store komplekser for ett eller annet, you name it. Sannsynlig er det kanksje ikke, men muligheten er der.

Lenke til kommentar

Er det mulig at han er utro?

Etter en måned? Da er man svak

 

 

Kan det være at han føler seg udugelig i senga, og at det rett og slett er han som har dårlig selvtillitt og ikke føler han kan gi deg det du vil ha?

 

Å ha så lite sex i starten av et forhold er ikke bra. Du har tydeligvis mye høyere sexlyst enn han, og ikke regn med at det plutselig blir veldig bra.

Lenke til kommentar

Dette er veldig uvanlig, dama og jeg greide ikke å holde fingrene av hverandre de første månedene i forholdet (akkurat som eksen din og deg hadde vi sex flere ganger daglig) og vi var begge seksuelt aktive lenge før vi møtte hverandre. Hadde jeg møtt på samme situasjon som deg hvis jeg skulle komme i et nytt forhold, så hadde ikke det forholdet vart mye lenger.. Jeg sier ikke nødvendigvis du skal gjøre det slutt, ta en prat med han, kan selvfølgelig hende han bare har ekstremt lav selvtillit i senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er veldig uvanlig, dama og jeg greide ikke å holde fingrene av hverandre de første månedene i forholdet (akkurat som eksen din og deg hadde vi sex flere ganger daglig) og vi var begge seksuelt aktive lenge før vi møtte hverandre. Hadde jeg møtt på samme situasjon som deg hvis jeg skulle komme i et nytt forhold, så hadde ikke det forholdet vart mye lenger.. Jeg sier ikke nødvendigvis du skal gjøre det slutt, ta en prat med han, kan selvfølgelig hende han bare har ekstremt lav selvtillit i senga.

 

Jeg klarer ikke å gjøre det slutt, for sex er ikke det viktigste for meg. Men selvfølgelig litt viktig, ellers hadde jeg ikke tatt dette opp.

 

I begynnelsen var sexen utrolig klein. De første gangene vi hadde sex var begge ganske beruset, men når vi begynte å gjøre det edru merket jeg hvor lite kjemi vi hadde på akkurat det området. Det har komt seg veldig nå, men vi gjør veldig mye det samme hver gang som i rutine. Jeg prøver å få han til å gjøre litt andre ting, men det nytter ikke særlig. Jeg er kun den som har kontroll, og det er lite tennende (jeg blir ikke særlig våt).

 

I går hadde vi sex (endelig) igjen da. Men mye det samme her og. Han kom litt sent til meg og skulle ha seg en dusj. Jeg håpte han forslo at jeg ville være med han, men det gjor han ikke (jeg kunne jo seff foreslått det, men ville se om han gjorde det). Han låste ikke døren, så jeg kom inn rett etter han var ferdig å dusje og begynte å klå og kline litt. Han begynte å få stå, MEN GJORDE INGENTING MER. Det var ganske tydelig hva jeg ville!

 

Når vi så gikk inn på rommet for å legge oss, kledde jeg meg nærmest naken foran han, mens han satt på face på mobben og nærmest ikke reagerte. Dette lo jeg litt vekk. Nå var vi endelig litt i gang, men det er fremdeles jeg som måtte "take the lead". Han kom ikke til slutt en gang (men det var fordi han fikk strekk i lysken).

 

 

Hadde jeg vært en annen og skulle gjettet så ville jeg sagt at han har ikke er interressert. Det tok ganske lang tid for ham å få stå igjen etterpå og hadde egentlig litt semihard gjennom hele samleie.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Lenke til kommentar

Typen din virker aseksuell eller at han har null seksuell selvtillit

 

Mindre sannsynlig, men kanskje han er homofil og bruker deg for å leke streit? :p

 

 

Ja.. egentlig..

 

Det håper jeg for alt i verden ikke er tilfelle!

 

Han har vært sammen med to før meg da, én i ungdomskolealderen i ca 3mnd og en i senere tid i 2 år. Mast jomfrudommen når han var 18.

 

Litt teit å tenke kanskje, men han har en ting for utlendinger.. De han har vært sammen med har vært mørk i hår og hud, frodig form og har utelandsk opprinnelse. Han syns veldig mange mørke kjendisdamer er fine (har aldri nevnt at noen som IKKE er utelandsk er fin). Jeg er altså ikke utlending (men brunette da) og er veldig tynn. Tenner han kanskje ikke helt på meg?

Lenke til kommentar

Jeg syns nå dette høres helt vilt ut jeg da men, men så er jeg da en person som vil tilfredsstille damen også da. Nå idag etter over 20år sammen så kan nok lysten og interessen være noe mindre når dama klær av seg forran meg, men etter 1 mnd?!

 

For å si det rett ut, så hadde jeg tatt den 'alvorlige' samtalen med en gang, men jeg tror ikke det er noe vits i den egentlig. Han virker noe spesiell på feltet og er han det, så hjelper det ikke med en prat. Så enten må du innfinne deg med at det er slik og hvis det er greit og du har det utmerket ellers med han, så fortsett slik det er. Jeg syns dog det høres ut som dette betyr mer for deg enn hva du vil gi uttrykk for at det er - spådommen min er at dette ikke er liv laga dessverre.

Lenke til kommentar

 

 

I går hadde vi sex (endelig) igjen da. Men mye det samme her og. Han kom litt sent til meg og skulle ha seg en dusj. Jeg håpte han forslo at jeg ville være med han, men det gjor han ikke (jeg kunne jo seff foreslått det, men ville se om han gjorde det). Han låste ikke døren, så jeg kom inn rett etter han var ferdig å dusje og begynte å klå og kline litt. Han begynte å få stå, MEN GJORDE INGENTING MER. Det var ganske tydelig hva jeg ville!

 

Når vi så gikk inn på rommet for å legge oss, kledde jeg meg nærmest naken foran han, mens han satt på face på mobben og nærmest ikke reagerte. Dette lo jeg litt vekk. Nå var vi endelig litt i gang, men det er fremdeles jeg som måtte "take the lead". Han kom ikke til slutt en gang (men det var fordi han fikk strekk i lysken).

 

 

Hadde jeg vært en annen og skulle gjettet så ville jeg sagt at han har ikke er interressert. Det tok ganske lang tid for ham å få stå igjen etterpå og hadde egentlig litt semihard gjennom hele samleie.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

 

 

Typen din virker aseksuell eller at han har null seksuell selvtillit

 

Mindre sannsynlig, men kanskje han er homofil og bruker deg for å leke streit? :p

 

Du leste tankene mine der! Tipper han er homofil.

 

Litt teit spørsmål, men er du pen, TS? Hvor pen er han i forhold til deg? Hvis han er en 10'er og du er en 6'er (som er langt over gjennomsnittlig) så kan det jo ligge der. Vet jeg var veldig slem nå, men siden du spør så måtte jeg nesten nevne det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

I går hadde vi sex (endelig) igjen da. Men mye det samme her og. Han kom litt sent til meg og skulle ha seg en dusj. Jeg håpte han forslo at jeg ville være med han, men det gjor han ikke (jeg kunne jo seff foreslått det, men ville se om han gjorde det). Han låste ikke døren, så jeg kom inn rett etter han var ferdig å dusje og begynte å klå og kline litt. Han begynte å få stå, MEN GJORDE INGENTING MER. Det var ganske tydelig hva jeg ville!

 

Når vi så gikk inn på rommet for å legge oss, kledde jeg meg nærmest naken foran han, mens han satt på face på mobben og nærmest ikke reagerte. Dette lo jeg litt vekk. Nå var vi endelig litt i gang, men det er fremdeles jeg som måtte "take the lead". Han kom ikke til slutt en gang (men det var fordi han fikk strekk i lysken).

 

 

Hadde jeg vært en annen og skulle gjettet så ville jeg sagt at han har ikke er interressert. Det tok ganske lang tid for ham å få stå igjen etterpå og hadde egentlig litt semihard gjennom hele samleie.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

 

 

Typen din virker aseksuell eller at han har null seksuell selvtillit

 

Mindre sannsynlig, men kanskje han er homofil og bruker deg for å leke streit? :p

 

Du leste tankene mine der! Tipper han er homofil.

 

Litt teit spørsmål, men er du pen, TS? Hvor pen er han i forhold til deg? Hvis han er en 10'er og du er en 6'er (som er langt over gjennomsnittlig) så kan det jo ligge der. Vet jeg var veldig slem nå, men siden du spør så måtte jeg nesten nevne det ;)

 

 

Det høres kanskje selvdigger ut når jeg sier det, men må jo være ærlig, og ja jeg er ganske pen. Er blitt fortalt at jeg er en 9. Men jeg tror selv kanskje fra 7-9.

 

Han er kjekk selv, men ikke "alt for kjekk". Utrolig fint smil og øyner, litt kantete trekk, men litt store ører.

 

 

Uff.. jeg hadde et problem med forrige eksen min ang det homofil greiene også (jeg har dårlig selvtillit ja, men det er ingen hemmelighet i noen av postene mine). Det tok jeg opp med han og han ble ganske fra seg over at jeg tok opp noe sånt. Det ødelagte nesten alt. Det vil jeg ikke skal skje denne gangen også. Livredd for at jeg skal begynne å tenke i de banene igjen.

Lenke til kommentar
Uff.. jeg hadde et problem med forrige eksen min ang det homofil greiene også (jeg har dårlig selvtillit ja, men det er ingen hemmelighet i noen av postene mine). Det tok jeg opp med han og han ble ganske fra seg over at jeg tok opp noe sånt. Det ødelagte nesten alt. Det vil jeg ikke skal skje denne gangen også. Livredd for at jeg skal begynne å tenke i de banene igjen.

Hvis man er redd for å ta opp ting i et forhold, så er noe feil. Å ta opp ting skal og bør ikke ødelegge noe i et bra forhold. Et godt forhold kan man ta opp absolutt alt uten at det får noen konsekvenser. Dette selvfølgelig under forutsetning om at man respekterer den andres meninger og blir ferdig 'diskutert' og ikke stadig gnager om det samme. Så jeg vil si at tåler ikke den andre at man tar opp ting, så er det uansett ikke et godt forhold og heller ikke noe som vil holde over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...