Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til subber

Nacos

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg noen nye subber, men er litt usikker på hvilke jeg bør kjøpe, hadde vært fint om det er noen fine inne på bilradiospesialisten som har en bra trøkk for pengene.

Skal ha 2 x 12"

Max Pris 4500

Og hvilken forsterker bør jeg ha?

Bilradiospesialisten

Hvordan ville 2x Pioneer TS-W3002D4 vært?

Takk på forhånd :)

Endret av Nacos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av de du linker til er noe å ha... 4500 er det for 2stk suber? så kommer forsterker i tilegg? Og hvorfor vil du kjøpe noe som helst hos bilradio"spesialisten"?

Du sier heller ingen ting om hva du vil oppnå.... Skal det være mest mulig trøkk og drit i hvordan det låter? Eller vil du ha noe som er mere hi-fi preget? eller noe "allround"?

Lenke til kommentar

Unnskyld for at jeg var litt uklar.

4000 - 4500 for 2stk subber, forsterker er ikke inkuldert i den prisen.

Tenkte bare å kjøpe hos Bilradio"spesialisten" fordi de var i nærheten av meg, men hvis det finnes bedre butikker så gjerne gi en link!

Er jo trøkk jeg er mest ute etter, men hadde vært fint om de hadde en grei lyd også, så går vel for noe allround med mest mulig trøkk :)

Skjønner at 4000-4500 kanskje er litt lite for 2stk subber, men har ikke så mye å bruke, så det hadde vært bra med billigst som mulig til en grei pris :)

Lenke til kommentar

95Liter kasse blir bra, også setter du inn en skillevegg, så er du nede i ca90 liter, altså ca 45 liter pr stk, og det funker fint.

Bedde x høyde x dybde = volumet

Det beste er selvfølgelig å laga kassa skrå så den går helt inn til seteryggen, og dermed utnytter plassen baki bilen bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...