Simen88 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei jeg ønsker å vite hvordan man kan få kule effekter rundt bildet. Slik at det ser ut som det har vært brukt masse og rifter. skjønner dere hva jeg mener? finnes det en software for dette? jeg har lagdt ved et bilde av slik jeg ønsker mine bildet til å se ut som Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dersom du har photoshop så kan du evt bare legge over et texture overlay. Du finner masse gratis overlays om du googler det Lenke til kommentar
Simen88 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 jeg har det nyeste adobe lightroom 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Da ville jeg tatt et søk på free lightroom presets. Der er det masse å velge mellom og noe er ganske bra Jeg vet ikke om man kan bruke overlays i Lightroom,men kanskje andre kan svare på det. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 bump Bump sjæl svaret står i innlegget over faktisk... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei jeg ønsker å vite hvordan man kan få kule effekter rundt bildet. Slik at det ser ut som det har vært brukt masse og rifter. skjønner dere hva jeg mener? finnes det en software for dette? jeg har lagdt ved et bilde av slik jeg ønsker mine bildet til å se ut som Pakke to på denne linken...og alt her av disse pakkene er gratis;) http://filterforge.com/download/ Ser att du har LR,og får ikke lagt disse plugin inn i LR dessverre Endret 2. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I LR3 bruker man presets, du må forklare tydeligere hvilken type effekt du er ute etter, det finnes utrolig mange presets du kan laste ned til LR3. Hvordan laster du presets til LR3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå