Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen og ingen minidumpfolder?

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg fått endel blue screens. Det starter med at det virker som om selve programmet jeg holder på med fryser eller henger seg opp. Etter mye frustrert klikking, trykker jeg ctrl+alt+del for å få opp windows task manager for å avslutte der, men skjermen blir svart før jeg kommer inn. Et par minutter etter det får jeg bluescreens.

Det som er merkelig er at selve bluescreenen varer i kanskje 0,2 sek (så jeg såvidt ser at det faktisk er bsod) og at det ikke finnes noen minidumpfolder i C:/Windows...

Selvom PCen rebooter etter BSODden, så henger den seg opp før Windowslogoen kommer opp, og jeg får ikke åpnet BIOS. Til slutt kommer den seg gjennom og da får jeg beskjed om at BOOTIMGR does not exist eller noe.

Har en Corsair Force 3 120 GB SSD, kan denne være problemet? Jeg får heller ikke oppdatert firmwaren på den, men det er en annen sak.

Hvordan får jeg den til å lagre minidump er vel hovedproblemet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan være ganske sikker på at det er det, hadde samme ssd, Sendte de inn en uke siden til komplett igjen, kjører foreløpig bare på en snurre disk isteden for corsair sandforce 3 diskene, 2 av mine brædre hadde akuratt det samme problemet, og vært feilfri etter vi tok ut ssdene. du mister kontakt med disken, slik at den ikke klarer og lage en minidump. regner med at det er derfor den ikke klarer og starte etter at bsoden er borte, skjedde akuratt det samme med våre, måtte ta en ordentlig power down for at den sku klare og starte

Endret av Zetho13
Lenke til kommentar

kan være ganske sikker på at det er det, hadde samme ssd, Sendte de inn en uke siden til komplett igjen, kjører foreløpig bare på en snurre disk isteden for corsair sandforce 3 diskene, 2 av mine brædre hadde akuratt det samme problemet, og vært feilfri etter vi tok ut ssdene. du mister kontakt med disken, slik at den ikke klarer og lage en minidump. regner med at det er derfor den ikke klarer og starte etter at bsoden er borte, skjedde akuratt det samme med våre, måtte ta en ordentlig power down for at den sku klare og starte

Ja, har samme problemet. Må skru av via strømforsyninga og vente 10 sek. Da tror jeg jeg sender den inn til komplett, jeg. Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...