pavllion Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hei jeg har en pc, som fryser ved oppstart "Windows Starting" så står den bare der. Jeg har Windows 7 hadde før windows xp, men samme problemet skjedde der også. Det som skjer at jeg må slå av pcen når det står "Windows Starting" Sånn at det kommer Start windows normalt igjen, da vil den starte. Det er jo en kjøpt pc, ikke bygget selv. Dette her er en gammel pc som er ca 5år gammel. jeg har ikke rørt noen ting i pc'en. Det er det siste året pcen har begynt med "Windows Starting" jeg tror det er noe gale med power knappen. Fordi at når pcen ikke er i bruk slår den seg av og på. hva er problemet? Takk for svar Endret 25. september 2011 av pavllion Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Så du har samme problem på XP og Win 7? Ikke lett å si hva det kan være men jeg ville kjørt en test på bootdisken din først. Sjekk også minnet du har er kompatibelt med hovedkortet ditt, og at det er montert i riktig slotter. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Så du har samme problem på XP og Win 7? Ikke lett å si hva det kan være men jeg ville kjørt en test på bootdisken din først. Sjekk også minnet du har er kompatibelt med hovedkortet ditt, og at det er montert i riktig slotter.. Det er jo en kjøpt pc, ikke bygget selv. Dette her er en gammel pc som er ca 5år gammel. jeg har ikke rørt noen ting i pc'en. Det er det siste året pcen har begynt med "Windows Starting" jeg tror det er noe gale med power knappen. Fordi at når pcen ikke er i bruk slår den seg av og på. Endret 25. september 2011 av pavllion Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Alle disker ryker før eller siden. Hva med å skrive alt som er feil på maskinen med en gang istedenfor å komme med et drypp for hvert svar? Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Alle disker ryker før eller siden. Hva med å skrive alt som er feil på maskinen med en gang istedenfor å komme med et drypp for hvert svar? Beklager... Vet du problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå