Godrick Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 OK jeg er en noob på html så ikke kom med stygge kommentarer plz. Jeg er ikke ferdig med den. Men hva synes dere om min hjemmeside? http://www.home.no/godrick/ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Får ikke håpe den ser lik ut i IE som i Opera. Et stort svart bilde her Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Får ikke håpe den ser lik ut i IE som i Opera. Et stort svart bilde her joda, stort sett det samme... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Før derre bare ne svart klad i skjermen?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Å herregud. Du har mange timers arbeid foran deg. Jobb videre. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 for å være helt fullstendig ærlig så imponerte ikke det her så veldig: bare se her Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ser ut som den er laget på en halvtime, og mesteparten av den halvtimen er brukt på logoen. Logoen ser også ut til å være fra en tutorial.. Siden mangler innhold og navigasjonssystem (meny). Det eneste som står er "ja!!" med grufull Times New rød på svart. Du har ikke engang tatt deg tid til å skrive inn riktig url på bildene. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 logo'en minner veldig om en av de ferdige malene i word... Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hehe, det vises du ikke er helt inne på dette, men det er vartfall en start.... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 hehe, det vises du ikke er helt inne på dette, men det er vartfall en start.... Sa at jeg var en noob. Men jeg prøver da Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Få opp noe innhold du Grusomt å lese lengre tekster på svart bakgrunn. Bør tenke litt på det når du velger farger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå