Primer4 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Tja, ble sjekket opp av ei som jeg ikke hadde vært borti i edru tilstand i går natt. Det ene sekundet sitter vi på sengekanten og prater på narsj og 2min senere råkliner vi mens jeg har høyrehånda neddi buksen hennes osv.sosv.osv. Etter en særdeles klein samtale dagen derpå stakk hun mens jeg sitter igjen med enorm fylleangst samt en skitten følelse. Edit: Den foreløpige planen er og neste helg oppføre meg som om alle ikke-attraktive jenter er tilbakestående (dvs. prøve komme meg vekk så fort som mulig samtidig som jeg er så hyggelig som mulig, (ikke være douchbag)) samtidlig muligens ikke drikke meg så jævli full. Endret 25. september 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tiden leger alle sår. Fra spøk til alvor tror jeg du vil komme over verre ting i livet å slite med. Du får bare ta lærdom av det til neste gang om det var så ille. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 […] samtidlig muligens ikke drikke meg så jævli full. Dette er nok den beste måten å unngå slike opplevelser på. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Du kan jo jobbe litt med forfengeligheten din. Alkohol fjerner bare hemninger, så det man gjør i fylla er ikke helt uten forbindelse med selvet. Altså synes du nok innerst inne at hun var fin nok, du tør bare ikke innrømme det. 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Vel hvis du hadde vært jente så kunne du jo bare lagt inn en anmeldelse for voldtekt... 85 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Du kan jo jobbe litt med forfengeligheten din. Alkohol fjerner bare hemninger, så det man gjør i fylla er ikke helt uten forbindelse med selvet. Altså synes du nok innerst inne at hun var fin nok, du tør bare ikke innrømme det. Jadda hun var litt søt men jeg kan ikke forklare hvor jævli det er og ha flashbacks hvor jeg ikke er sikker på om jeg tafser på bryst eller sideflesk. Småsøtt ansikt, klær som fikk hun til og virke mindre, bøttevis med øl, cava, hjemmebrent, drinker, og noen shots gjør en viss forskjell vil jeg si. Ellers sitter jeg igjenn med en slaks skyldfølelse fordi jeg husker jeg syntes det var helt greit mens det skjedde, hun kom som ett uvær og jeg har aldri vært borti ei så klissblaut mus. edit: skriveleif Endret 25. september 2011 av Mr. Primera 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shruggie Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Høres egentlig ut som om du hadde det jævlig greit i natt 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Special P Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Jeg fikk en litt varm og trøstende følelse inni meg når jeg leste dette. Lettere for meg å komme over alt det dumme jeg selv har gjort i fylla. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Dette er eit ikkje-problem. 15 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Det kan skje den beste det …Ingen skade skjedd, ingen skjede skadet osv. Endret 25. september 2011 av Jude Quinn 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Kan legge til at jeg egentlig hadde blitt enig med meg selv om at det ikke skulle bli noe sjekking osv. skulle bare bli full og ha det morsomt med kompiser. Fordi om jeg hadde gått inn for å få fitte var det ei annen på narsjet som jeg lett hadde fått med meg om jeg hadde gjort en liten innsats, som er pulbar uansett tilstand. Og istedefor endte det som det gjorde. Ok så ville det nok ikke skjedd med mindre promille i blodet. Og for og gjøre ting verre er dette en liten plass, hva sier hun til venninene sine, osv. hva om alle homie'sa finner ut av dette osv. huffhuff , hva sier jeg om jeg går forbi hun, eller enda verre, møter hun på fest. Jada, allt i avsnittet over er egentlig ett fett men man blir jo tenkende litt på sånt og. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 25. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2011 Jeg tror egentlig du er litt stolt, jeg. 21 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Sex er sex. Interessant reaksjon du har. Det er mer vanlig at kvinner sliter med anger og en generell følelse av å være skitten etter tilsvarende opplevelser. Du glemmer det nok om du har deg med noe bedre neste helg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 "Noe bedre"... Glimrende etikk og moral som viser seg her. 4 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 "Noe bedre"... Glimrende etikk og moral som viser seg her. Spar meg. Sex er sex. Etikk og moral er tema jeg velger ligge på hyllen i jakten på seksuell tilfredsstillelse. 8 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Politikk har ingenting med denne tråden å gjøre. Det har heller ikke persondiskusjon. Ett innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 "Noe bedre"... Glimrende etikk og moral som viser seg her. Spar meg. Sex er sex. Etikk og moral er tema jeg velger ligge på hyllen i jakten på seksuell tilfredsstillelse. Nope, sex er mellom to personer. Hvis du vil ha sex med objekter snakker vi onani; enten du bruker et levende menneske eller hånda di er du ikke annet enn en onanist. 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hadde du et poeng i innlegget ditt der? Ser ikke noe videre argumentasjon for etikk og moral. Generelt så mener jeg seksualiteten til en person omfatter onani og samleie. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Mitt poeng var at du behandler kvinner som objekter, noe som kommer til å påvirke ditt kjærlighetsliv til det negative helt til du dør 4 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Mitt poeng var at du behandler kvinner som objekter, noe som kommer til å påvirke ditt kjærlighetsliv til det negative helt til du dør Vi snakker om sex her, ikke jakten på den "rette". Loverboy. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg