Phyltre Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Er det noen som har noen tips å komme med angående innstallering av WinXP Build 2600 ? Har problemer med å få innstallert det på min maskin med: EPoX EP-8k7a+ hovedkort 512MB Apacer DDR Ram (cl2) Gainward Geforce3 Powerpack 4 stk ata-100 disker Dynalink ISDN Accton 100MBits Nettverkskort +++ hadde vært kjekt om noen med tilsvarende Hovedkort kunne sendt noen linjer om dere har fått innstallert winxP eller om dere har de samme problemene jeg har ... Ser ut til at Win XP ikke liker Hpt-370(a) kontrolleren min..... har innstallert en gammel beta tidliger og dette gikk greit .... Har lest litt rundtforbi at enkelte har hatt problemer med GF3 kortet ? kan det være det ? Lenke til kommentar
Kingpinx Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hei. Jeg har ikke samme hovedkort som deg. Men jeg har det nøyaktig samme problemet. Jeg kommer ikke inn i windows-installerings prosessen. Jeg har Abit KA7-100. Det bygger på hpt370 chipset. Problemet ligger nok der. Jeg har sett andre også som har problemer med dette, men de har heller ikke fått svar. Blant annet på andre større internasjonale forumer. Derfor tror jeg at vi kansje må vente på en ny bios etc, fra hovedkortprodusent eller highpoint-tech. Gi meg tilbakemelding om du finner en løsning på det. Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Gjør følgende : Ikke bruk F6 til å innstallere hpt driverne , XP innstallerer egne raid drivere. Når innstallasjonen er ferdig innstallerer du driveren til Highpoint-tech cjordan61 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå