Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner kjæresten noe så voldsomt, trenger tips

Anbefalte innlegg

Om man faktisk ser seg rundt etter andre partnere mens man er i et forhold kan den aktuelle personen suge på en haglemunning etter min mening. Da er ikke forholdet bra nok og man burde ha såpass med intelligens at man skåner den andre parten for smerte.

Denne er jeg enig i!

Mvh Freddy

Jeg sier ikke at det er noe man alltid gjør bevist. Man får kontakt med mennesker. Ved et brudd, så får man automatisk litt ekstra oppmerksomhet i fra enkeltpersoner som liker deg. Dette er personer du har likt eller hatt nær kontakt med i løpet av forholdet. Så det handler ikke om utroskap egentlig, i praktisk forstand. Denne personen som gir deg denne oppmerksomheten vil være en mulig kjæreste, om man er klar for noe nytt med engang så går det ikke lenge får man er i et nytt forhold. Det fine er at kontakten trenger ikke å være av en flørtende art, vennlig kontakt er nok for å bygge basisen for et mulig fremtidig forhold. På et punkt kan jeg garantere at alle vil oppleve at en tidligere kjæreste blir sammen med noen du aldri hadde trodde hun/han kunne bli sammen med. Gjerne en du har mistenkt for og hatt litt for mye kontakt med partneren din, bare vennlig. Sånn uskyldig kontakt, tilsynelatende uskyldig.

Håper synspunktet mitt ble litt mer klart nå.

Endret av medisinOmsider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner hva du mener, jeg tror det heter å være sosial..

Nja. Som sosialt i grupper ja. Men man stifter ikke bekjentskap, one-on-one, bekjentskap med mennesker av det motsatte kjønn kun for kosen sin del når man er i et forhold. Det er en date. Men i regi av andre ting som f.eks; skole/studier, jobb, vennegjeng er det vanlig. Problemet er at dette skillet jeg skriver her ikke eksisterer så klart i den virkelige verden. Jeg har et generelt forakt for mennesker, så kanskje jeg ikke kan uttale meg.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg veldig igjen i denne situasjonen, er faktisk i samme selv, bare at kjæresten min er borte i 9 mnd.

En ting som vi har funnet ut at fungerer veldig bra, er å sende brev til hverandre. Når jeg skriver, føler jeg at det er mye lettere å beskrive hvilke følelser jeg har og hvordan jeg har det, og det er ukas høydepunkt å lese brev fra kjæresten som er på andre siden av planeten. Det har gått 1 mnd nå, og det er jaggu ikke lett. Men bare vær helt ærlig med hu når du skyper med hu, hvis det er naturlig for deg. Jeg skyper som regel et par ganger i uka med hu, og det er alltid herlig å høre stemmen hennes og se henne. Og jeg syntes det er veldig greit å planlegge litt hva vi skal gjøre når jeg kommer på besøk, det korter ventetiden litt ned, mener værtfall jeg. Dette er ting som jeg syntes funker veldig greit for min egen del, men det er ikke noe "du må gjøre dette for å lykkes i et avstandsforhold" svar, det er ment som tips. Og det er helt naturlig at du savner hu, men det er veldig viktig at du ikke stenger deg inne med det, prat med noen om det, hvis du føler et behov for det.

Og ikke minst fyll tiden med alt mulig annet, bruk tiden med venner, hobbyer, aktiviteter osv.

Gjør det beste ut av det dere har, så går de 2 mnd til å gå fortere enn du tror! :)

Endret av LaviX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...