Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

knust usb port.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg satt mobilen min på ladding til den stasjonære dataen min. Så kom hunden min gående og tråkket på ledningen slik at ladderen knuste de 2 usb portene som som sto ilag. Dataen var av når dette skjedde. Men når jeg skrur den på står det noe "shutdown in 20 sec" åsså skrur den seg av. Trenger hjelp ! Hva skal jeg gjøre ? Dette dekkes vel ikke av forsikringen?

Takker for hjelpsomme svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slo meg var kannskje at det de usb'en har kommet borti varandre og ikkje ville starte på grunnet feilkopling, men da tror jeg ikke datamaskin ville startet i det heletat :)

men kannskje du kan resete biosen, og sjekke om det funker da :) har hatt et lignene problem men det var på en stasjoner pc :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg satt mobilen min på ladding til den stasjonære dataen min. Så kom hunden min gående og tråkket på ledningen slik at ladderen knuste de 2 usb portene som som sto ilag. Dataen var av når dette skjedde. Men når jeg skrur den på står det noe "shutdown in 20 sec" åsså skrur den seg av. Trenger hjelp ! Hva skal jeg gjøre ? Dette dekkes vel ikke av forsikringen? Takker for hjelpsomme svar :)

Det første som slo meg var kannskje at det de usb'en har kommet borti varandre og ikkje ville starte på grunnet feilkopling, men da tror jeg ikke datamaskin ville startet i det heletat :)men kannskje du kan resete biosen, og sjekke om det funker da :) har hatt et lignene problem men det var på en stasjoner pc :)

Til TS: Dersom det er forran kan du kansje bare koble de fra hovedkortet?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg satt mobilen min på ladding til den stasjonære dataen min. Så kom hunden min gående og tråkket på ledningen slik at ladderen knuste de 2 usb portene som som sto ilag. Dataen var av når dette skjedde. Men når jeg skrur den på står det noe "shutdown in 20 sec" åsså skrur den seg av. Trenger hjelp ! Hva skal jeg gjøre ? Dette dekkes vel ikke av forsikringen? Takker for hjelpsomme svar :)

Det første som slo meg var kannskje at det de usb'en har kommet borti varandre og ikkje ville starte på grunnet feilkopling, men da tror jeg ikke datamaskin ville startet i det heletat :)men kannskje du kan resete biosen, og sjekke om det funker da :) har hatt et lignene problem men det var på en stasjoner pc :)

Til TS: Dersom det er forran kan du kansje bare koble de fra hovedkortet?

det var det jeg gjorde og da funka det igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...