DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hei jeg heter "wil" og jeg er en forvokst fjortiss , jeg kan ikke mye men det har ikke noe å si for rådene mine er jo gode. *host* *Hark* jeg er så flink ass , jeg kan så mye ass , mine råd kan ikke skade andres pc , hør på meg for jeg har så peiling på ting. for jeg (wil) er ikke en fjortiss Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 det kom fra rett kjeft (keyboard), virkelig. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 beklager , men jeg skjønner ikke hvorfor han får være her. ordene "tror jeg" blir brukt i for mange av hans poster til at jeg kan ta den guttungen seriøst. "tror jeg" da er man ikke sikker og man burde kanskje holdt kjeft , men nå begynner vel wil å gråte snart så jeg får gi meg. han blir vel voksen til slutt. :smile: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 vel, ta det med han opp privat istede for å klage her.. det viser jo bare hvem som er den virkelige fjortissen her. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja. Noen her burde bannes umiddelbart. Man skal være ganske treige for å ikke å klare å ta to hint....... Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du burde virkelig skamme deg.. Greit nok at en person går dere på nervene, men man skal ikke flame personen slik. Håper du får deg en liten ferie, slik at du kan tenke over saken. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 wil ja ? flott at du er enig med meg egil , den guttungen har forpestet dette forumet long enough. takk for støtten Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 talk to my ***** hand sim Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 DomoArigato... dette bør du du seriøst ta opp på en langt mer seriløs måte. Anse seg som advart. Edit: Etter å ha lest flere av dine innlegg er det bestemt at du får 14 dagers ferie fra dette foumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg