Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter fortsatt etter et brudd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på å knekke sammen helt her nå.

I sommer kontaktet en venninne meg og møtte henne på cafe.

Senere på kvelden snakket vi på facebook og da kom det fram at hun hadde følelser for meg.

Skal oppsummere i korte setninger.

• Jeg er 37 hun 31
  • Hun har hatt en del problemer i tidligere forhold
  • Kjent hverandre i over 4 år
  • Hun er en ex av min kamerat
  • Jeg er en gutt som aldri har vært i et forhold
  • Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og sosial angst

Trodde jeg endelig skulle få oppleve hvordan det er å være i et forhold,men ting skjedde plutselig så brått da en misforståelse skulle ende det hele. :(

Så nå sitter jeg her over 1 måned etterpå og enda knekker jeg sammen til tider.

Fikk ingen spesiell grunn enn at panikken tok henne og hun mistet følelsene for meg. :(

Dette var en så ny opplevelse for meg at jeg mistet alt håp om noen gang finne meg ei hyggelig jente.

Føler meg helt tom for krefter ,for jeg har aldri gjort noe slemt mot noen som helst og da hun gjorde det slutt raste hele verden sammen for meg.

Det værste var at hun ikke ville snakke med meg om problemet ,for vi snakket om alt mulig før ,så fikk et lite sjokk over oppførselen hennes etter dette.

Hun gamblet med vennskapet vårt med å starte flørten ,men jeg skulle ha stoppet det før det utviklet seg,men jeg ville samtidig prøve å være i et forhold.

Hun ville være venn med meg igjen da etter bruddet ,men hun skuffet meg så mye at jeg ikke klarer å tilgi henne for oppførselen hennes.

Så sliter ganske mye nå etter å ha mistet en god venn :( men hun stolte ikke på meg og da føler jeg ikke hun er min venn lenger dessverre og er så veldig skuffet over henne nå. :cry:

Flere som har hatt sånne opplevelser?

Postet av anonym: 38983bcaae7dada7bd148dfe5b8377be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle som er som deg _tHokA_ vettu. :hmm:

Har så vidt hatt ONS (2stk) men det er ikke noe for meg.

Jeg vil heller ha ei jente jeg bryr meg om og vil bli glad i.

Derfor er det vanskelig da jeg har hatt dårlig selvtillit i forhold til å sjekke damer.

Og det ble ikke enklere da hun så brått endte flørten før det i hele tatt startet. :(

Postet av anonym: 38983bcaae7dada7bd148dfe5b8377be

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...