Helpme96 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skal skrive en hypertekst på skolen, men aner ikke hva jeg skal skrive om Noen ideer ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Unnskyld, men du skal skrive en hypertekst? 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du skal skrive en hypertekst? Du kan få lov til å bruke den. Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Herr brun: ja, det var en skoleoppgave Webmaster esso: takk, men har laget hypertekst Skrev om min sommerferie det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ehh, kan du gjengi oppgaven her? Hvordan skriver man en hypertekst om sommerferien din? Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Tror kanskje vi har misforstått hverandre. Mener ikke at noen skulle lage den for meg, hvis det er det du mener Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror kanskje vi har misforstått hverandre. Mener ikke at noen skulle lage den for meg, hvis det er det du mener Nei, vi lurer bare på hva oppgaven går ut på, ettersom hypertekst er en link. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror du misforstår hva "hypertekst" betyr, Helpme96. hy·per·text a method of storing data through a computer program that allows a user to create and link fields of information at will and to retrieve the data nonsequentially. Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Læreren sa vi skulle lage det i powerpoint og linke til en annen powerpoint side. Håpe ikke jeg tar skikkelig feil. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg husker gamle "hypertekst-romaner". Det var av typen: Hvis du vil gjøre ditt, gå til side 5. Vil du gjøre datt, gå til side 8. Slik fikk du forme fortellingen etter hva du ville gjøre. Så hvis det er det læreren mente ser jeg ikke helt for meg hvordan du kan skrive en hypertekst om sommerferien din. Et alternativ ville være å skrive om en fredagskveld. Start med valget: Vil du sitte hjemme eller vil du møte venner etc. Så legger du inn forskjellige alternativer slik at det blir mange mulige utfall avhengig av hva du velger. 1 Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 jeg skriver "jeg var i stavanger" og stavanger er ordet jeg skal skrive om . så blir en ny powerpoint greie om åpnet så skriver jeg om stavanger. har ikke peiling, men læreren sa jeg hadde gjort rett da =) er ganske sikre på at dere vet bedre enn meg så =) minner litt om wikipedia. de har en tekst foreks . om stavanger . preikestolen er et turistmål greie i stavanger . åsså skriver de mer om preikestolen på en annen side. dere skjønte ikke kanskje ikke så mye av det, men dere har helt sikkert rett. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå