Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpnet Facebook

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med å åpne Facebbok i nettleseren, enten jeg bruker Firefox (min primære nettleser), Chrome eller IE. OS er Windows 7. Når jeg sletter nylig historikk, så virker den i noen minutter (noen ganger lengre) før den plutselig ikke laster lenger.Jeg kommer bare til "Denne siden kan ikke vises". Jeg kan ikke åpne linker som venner legger ut, må alltid klippe og lime.

Jeg bruker mobilt bredbånd. En annen ting er at det virker som at PC'en konstant "jobber". Hvert 5 sekund kommer "lastesymbolet"/sirkelen opp ved sien av musepekeren. Dette har vart lengre enn FB-problemet, vet ikke om det er noen sammengeng. I forrige uke slettet jeg noen gamle java-addons fra Firefoxen, og installerte Console 0.8. Men FB virker som sagt ikke i noen av nettleserne. Noen som har noen formening om årsaken til problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er meget mulig at det er det som er problemet. Jeg har i utgangspunktet 2GB. Vet ikke hvordan jeg skal tolke oppgavebehandleren, men når jeg åpner den etter fb-krasj, så står det under ytelse at den bruker mellom 60-100% av prosessorkapasiteten. Minnet står på 1,47 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...