Errae Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har lastet ned redhat, men får ikke installert )= framgangsmetoden som jeg bruker: setter cdrom som first boot i bios... starter pcen på nytt men det ser ut som at cd'en ikke blir "funnet" noen tips ? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 du brente iso`en ut som image fil ? hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 brukte winimage å extracta Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kan hende det har noe med det, ikke vet jeg, men prøv å brenn ut som image fil i nero f.eks Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 extractet all data og så brente cd'en som vanlig datacd ?. isåfall er det ikke rart at det ikke virket. du skal brenne .iso filene ved å bruke for eks: nero - burn image og så velge .iso filen. det du har gjort gjør at cd'en ikke blir bootbar. oooops ? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 velg "burn image" i nero. cd'er som skal bootes fra har en bootsector, noe du mistet når du bare la filene inn på cd'en Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 annbefales det å installere med usb tastatur/mus eller ps2 ? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 annbefales det å installere med usb tastatur/mus eller ps2 ?Det blir nok det samme, men vil du være helt trygg velger du ps2. Selv om redhat 9 skal ha støtte for usb mus og tastatur, er ps2 det som har vært standard lenge og har blitt testet lengst. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Bruk USB. Går det dårlig er det jo bare å koble til ps/2 og starte installasjonen på nytt... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 det funka nemlig ikke i går, men skal no prøve en gang til før i gir meg Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 funket det ikke igår så funker det neppe idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå