fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Høstblad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et flott bidrag til temadagen dette Fotopoulsen , takker for bidraget Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde håper at noen skulle komme med et slikt motiv med høstfarget løs som gjennomstråles av sollyset Dette ble bra på alle måter Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Her har du virkelig fått frem høstens farger. Lyset gjør mye for bildet. Exif dataene tyder på at du har fanget løvet i vinden Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nydelig farve her , flott dette. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde håper at noen skulle komme med et slikt motiv med høstfarget løs som gjennomstråles av sollyset Dette ble bra på alle måter Takk for hyggelig kommentar Wasco. Så for meg at jeg skulle ta bilde av en person kjempe seg fremm mot vinden, i en av våres vanlige høststormer. Men de er heldigvis uteblitt, så derfor ble det dette. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Her har du virkelig fått frem høstens farger. Lyset gjør mye for bildet. Exif dataene tyder på at du har fanget løvet i vinden Takk for kommentar! Husker ikke hvorfor isoen er blitt så høy. Men det stemmer det, her er altid litt vind, så lukkerhastigheten må opp. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ingen tvil om at dette er et høstbilde, liker godt kombinasjonen av de kraftige gul og blåfargene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg