ohbama Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hun fortalte meg at hun hadde noe å spise på rommet sitt. Jeg gjorde en feil og så hennes garderobe, og fant dette. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx Bør jeg fortelle henne at jeg så den? Bør jeg spørre henne, hvilken tid hun bruke den? Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Sier bare en ting jeg... utpressing!!! Har dere arbeidsoppgaver hjemme hun kan gjøre for deg, etc, etc. Endret 25. september 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
ohbama Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Hun fortalte meg at hun hadde noe å spise på rommet sitt. Jeg gjorde en feil og så hennes garderobe, og fant dette. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Bør jeg fortelle henne at jeg så den? Bør jeg spørre henne, hvilken tid hun bruke den? Dette var da kult Hvor gammel er dere? Jeg er en 19 år gammel gutt, jeg liker søsteren min veldig mye. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 skjønte ingenting av dete. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg foreslår at du sniker deg inn på rommet hennes og tar den på deg mens du fapper. 3 Lenke til kommentar
tole Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette er bare åpenbar reklame. Se hva linken inneholder Lenke til kommentar
ohbama Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg tror jeg trenger å få avklart, selv om jeg sier dårlig norsk språk, men jeg er norsk gutt, da jeg var fem år gammel, foreldrene mine tok meg med til innvandrere til Canada, deretter tilbake til Norge i år. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 China reklame igjen.. Fra IP-søk: Beijing hayuxingshegn Co., Ltd1805, No.8 Building, Wanda Square, No.93 Jianguo Road, Chaoyang District, Beijing, China Tråden stenges. Mvh Admin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg