Gå til innhold

Hva ville du gjort med 92 millioner?


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok gjort som følger:

* Invitert vennegjengen ut på en helaften på byen.

* Søkt om permisjon fra jobben i ett år.

* Nedbetalt min egen, søsters og mor/far sin gjeld (til sammen rundt 2 millioner).

* Investert 15 millioner på 4-5 utleieleiligheter sentralt i Oslo.

* Satt resten av pengene på høyrentekontoer i flere banker (sikre seg ved å spre dem).

* Reist verden rundt i hele vinter, bruke tiden til opplevelser og tanker om fremtiden.

 

Så da til våren/sommeren ta en avgjørelse om hva jeg vil i fremtiden.

For det første hvordan jeg best skal forvalte formuen min, hvor jeg skal bo, og så klart om jeg skal tilbake til jobben eller si opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En ting har jeg vel alltid sagt at jeg skal ha vist jeg vinner en betydelig sum i lotto, og det er Lamborghini :)

Resten hadde vel gått i det vanlige(+ litt ekstra) og levd et økonomisk bekymringsfritt liv i arbeid ;-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva ville du gjort hvis du vant 92 millioner i et pengespill online? Hadde du levd et luksuriøst liv resten av dine dager uten å jobbe? Eller hadde du fortsett med samme fremtidsplaner som du har nå?

 

Hadde du gitt halvparten til veldedighet, eller beholdt det meste på deg selv og din familie/venner?

 

Link til saken:

http://www.dagbladet.no/2011/09/24/nyheter/nettspill/jackpott/millioner/student/18281414/

 

Jeg hadde gitt ca 90% til andre mennesker som virkelig trenger det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-jS6upa

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Vant-92-millioner-kameratene-mtte-betale-2581799.html

 

20-åringen er singel, men forteller at det er blitt noen tilbud fra unge kvinner.

 

-Ja, det har vært en del trøkk på Facebook-siden min.

 

Golddiggers

Obvious Golddiggers

 

Går på skole med han, og har møtt han lite ute i Bergen og sånn. Og er ikke bare jentene som er golddiggers, alltid mye folk rundt han!

på den måten må det være litt stress å gå ut med det. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg nok holdt deg litt "hemmelig".

Kjøpt meg en seilbåt og tatt 3 - 6 år og seilt jorden rundt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...