cec_cec Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc. som jeg kan spille sims 3 med på ganske god grafikk. Siden det kommer the sims 3 pets i oktober tenkte jeg at jeg kunne kjøpe pc nå. for den jeg har nå kan jeg ikke spille the sims 3 på en gang. har ikke fått spillet det på pcen siden jeg kjøpte det da det kom ut. :S vil ha en pc som følger disse kravene eller bedre: the sims 3: 2,4 GHz P4-prosessor eller tilsvarende 1,5 GB RAM 128 MB grafikkort med støtte for Pixel Shader 2.0 Microsoft Windows Vista (Service Pack 1) ( eller windows 7 ) Minst 6,5 GB ledig plass på harddisken med minst 1 GB ekstra plass til spesialinnhold For datamaskiner med innebygde grafikkbrikkesett med Windows, krever spillet: Intel Integrated Chipset, GMA 3-serien eller bedre. 2,6 GHz Pentium D CPU, 1,8 GHz Core2 Duo eller tilsvarende 0,5 GB ekstra RAM Hadde vert hyggelig med noen forslag til pc. har ikke noe å si hvordan den ser ut men det må være et bra merke som holder noen år. pcen vil jeg helst ikke skal koste mer enn 6-7000. gjør ikke noe om skjermen er stor. vil ha best mulig grafikk på sims 3 spillet. Endret 25. september 2011 av cec_cec Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du får ekstremt mye ytelse for penga i ASUS N53SV, pris 5299. Den har siste generasjon Intel cpu, skjermkort som duger til alle spill, selv de nyeste titlene i medium innstillinger og brukbar lyd. Den er ikke en batterivinner så hvis det er et krav så må vi kikke på andre modeller med noe slappere grafikkløsning. Lenke til kommentar
Mistrael Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kjekt med full-hd skjerm tho! Spesielt når man i utgangspunktet er veldig opptatt av grafikken. Dette er en fin 15": MSI GE620DX Hvis du virkelig vil ha noe stort kan du jo alltids også se på denne: Asus K93SV Men jeg hadde nok glatt gått for 15"eren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå