Monna Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hei Skal legge inn musikk på min HTC sensation, men jeg klarer ikke å finne den igjen på PC'en. Tror jeg mangler en driver, men klarer ikke å finne hvilken driver jeg skal laste ned. Noen som kan hjelpe meg videre? Endret 26. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvis du laster ned programvaren fra HTC (htc sync) får du installert de driverne du trenger. Utenom det har du vel også muligheten til å ha på usb lagringsmodus på telefonen, og da skal du ikke trenge noen andre drivere enn de som er i operativsystemet Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Enkleste er å koble til telefonen din med den medfølgende USB kabelen. Du får da flere valg på telefonen, i statuslinja, og velger noe sånt som "filoverføring". Da spretter minnekortet ditt i telefonen opp som en ekstern disk. Så kan du lage en mappe som heter f.eks musikk, og så overfører du all musikken du har plass til i denne mappen. Musikkprogrammet på telefonen din finner automatisk musikkfilene når du starter dette opp. Endret 25. september 2011 av Xpi Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei Skal legge inn musikk på min HTC sensation, men jeg klarer ikke å finne den igjen på PC'en. Tror jeg mangler en driver, men klarer ikke å finne hvilken driver jeg skal laste ned. Noen som kan hjelpe meg videre? Sjekk under innstillinger - koble til pc og se etter at det er huket av ved "spør meg" Bruker du ikke htc sync velger du diskstasjon for å få opp telefonen i utforsker. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 På en eller annen merksnodig måte fikk jeg det til... Lastet ned HTC sync, og har ihvertfall klart å få inn noe musikk. Spennende å se om jeg klarer det neste gang Uansett, takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå