stepking2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Som tittelen sier, virker ikke tastaturet mitt, Logitech G510, under boot sequencen, det eneste som skjer er at tastaturen lyser opp, og ingenting annet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er dette noe skjer nå plutselig, eller har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Pcen er helt ny, så det har nok alltid vært slik Lenke til kommentar
marathi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg måtte faktisk oppgradere BIOS før jeg fikk noe respons på mitt G110-tastatur, hadde noe med makrofunksjoner å gjøre, tror jeg. Dette var dog et P35-hovedkort, om PC'en din er ny burde ikke dette være et problem, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sjekk BIOS for noe a'la "USB Legacy support" e.l. Skru på det, og prøv igjen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har du prøvd forskjellige USB-porter på Pcen? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har faktisk opplevd dette selv. Måtte trekke ut USB for så å sette den inn igjen,da virket den. Problemet forsvant etter en stund. snodig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå