Gå til innhold

Runna kotor alerede(ingen spoilers)

redflame

Anbefalte innlegg

Har runna det alerede grise bra rollespill, fikk samme "feeling" som den gangen da jeg spilte final fantasy 7 for første gang, anbefaller dette spillet på det sterkeste , er så bra at jeg kommer til å kjøpe det "lovlig" når det kommer til norge bare for å støtte spillprodusenten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har runna det alerede grise bra rollespill, fikk samme "feeling" som den gangen da jeg spilte final fantasy 7 for første gang, anbefaller dette spillet på det sterkeste , er så bra at jeg kommer til å kjøpe det "lovlig" når det kommer til norge bare for å støtte spillprodusenten!

Så det ligner FF? Hmm, ikke bra :(.

AtW

Lenke til kommentar
Kan noen av dere fortelle meg raskt hva spillet går ut på osv?

google.com + kotor review pleier å hjelpe..

uansett, et rollespill satt i star wars-universet, hvor man våkner opp på et skip under angrep. det er ganske likt Neverwinter Nights på enkelte måter, bortsett fra det faktum at det ikke suger. du får xp for kills og utførte quests, du får light side eller dark side-poeng etter hvordan du oppfører deg (driter du komplett i medmennesker, truer folk, osv, får du dark side-poeng.. er du snill og grei og gir folk penger, får du light side-poeng). historien er veldig bra, grafikken er fantastisk flott, og lyd-delen er også utrolig bra.

kort og godt, et av de bedre spillene til X-box noensinne.

Lenke til kommentar
Kan noen av dere fortelle meg raskt hva spillet går ut på osv?

google.com + kotor review pleier å hjelpe..

uansett, et rollespill satt i star wars-universet, hvor man våkner opp på et skip under angrep. det er ganske likt Neverwinter Nights på enkelte måter, bortsett fra det faktum at det ikke suger. du får xp for kills og utførte quests, du får light side eller dark side-poeng etter hvordan du oppfører deg (driter du komplett i medmennesker, truer folk, osv, får du dark side-poeng.. er du snill og grei og gir folk penger, får du light side-poeng). historien er veldig bra, grafikken er fantastisk flott, og lyd-delen er også utrolig bra.

kort og godt, et av de bedre spillene til X-box noensinne.

Enda en god grunn til å kjøpe Xbox. :):yes:

Lenke til kommentar

ATWindsor skrev:

Så det ligner FF? Hmm, ikke bra .

AtW

Nei, det gjør det ikke. Ikke på noen som helst måte. Han sa at han fikk samme "feeling", og kan jo være han fikk, men det er hans sak. Selve spillet ligner ikke det spor.

he he, så sant så sant nei spillet er ikke det nærheten av å være det samme som ff serien men , ja det fenger like mye, dessuten friheten er ganske stor og det liker jeg. kort sagt det beste starwars spillet noensinne mener nå jeg ikke det at det går ann og smnligne så mye da siden nesten alle star wars spill er shoot em up, men ikke misforstå spillet er bra! bare se her http://www.gamerankings.com/ det gått inn på 18 plass av alle spill gjenom tidene og denne siden drar tross alt snitt karakter av de større spill nettstedene så det stemmer nok mener jeg ivherfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...