Niram Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hei, Prøver å få XML-dokumentet mitt "wellformed/velformet". Sliter veldig med en feil som dukker opp i parseren. parser fatal error: line 40: expected '>' Noen som vet hva dette kan skyldes? Alle feilmeldingene mine er like, bare med ulikt linjenummer. Skal sies at det er mye "lik" struktur i koden, derfor vil jeg mest sannsynlig løse alle om jeg løser én. Legger med en kodesnutt fra en av de berørte kodelinjene. Hjelp mottas med takk! <Emne emneKode="IMT5281"> <emneTittel>Fordypning i videoprosessering</emneTittel> </Emne> Endret 25. september 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Xml-snutten din inneholder ingen feil såvidt jeg kan se. Det du bør se etter er en "<" som ikke skal være der - f.eks. i selve innholdet i et element. Og det kan godt være det bare er snakk om én feil, selv om du får flere feilmeldinger. Let gjennom alt fra starten og opp til den første linja det rapporteres feil på. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Takk for raskt svar! Skal leite etter ">"som ikke skal være der. Skal sies at jeg allerede har gjort det flerfoldige ganger. Finner ingen feil jeg! Men det er vel litt av "sjarmen" med feilsøking. edit: Da har jeg systematisk (med tekst-editorens søkefunksjon) gått gjennom hele xml-dokumentet. Lå ingen krokodille-tegn som ikke skulle være der! Argh. edit2: Problemet er løst! Var en ">" tag som manglet når jeg skulle lukke "emne". Mange takk for hjelpen! Endret 25. september 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå