Mr-ISO Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei! Da begynner jeg på skole igjen etter 1 års "ferie", og trenger en bærbar pc. Det jeg er ute etter er en i prisklassen 13-15 000. De kvalitetene jeg setter høyest er støy, varme og hvor rask den er. Om noen her har noen bærbare i den prisklassen så er jeg veldig takknemlig! Men som sagt, støy bør det ikke være så mye av.. eneste jeg vil holde til et minimum.. Håper noen kan hjelpe :smile: Lenke til kommentar
strike Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 www.zepto.no der tipper jeg du finner det du leter etter. De har noen av de beste bærbare maskinene på markedet. Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Ja, jeg fannt mye deilig der. Men er maskinene støysvake? Noen andre som har andre å anbefale også? Kunne tenkt meg en del valg.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 du kan jo se på dinside.no sine tester av berbare maskiner. http://www.dinside.no/php/art.php?id=30000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå