Gå til innhold

Corsair VX 450W i en ASUS CM1630-NREX

Anbefalte innlegg

Vil en Corsair VX 450w passe inn i en ASUS CM1630-NREX? http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=153448

Har også planer for å kjøpe en GTX 560 Direct CUII TOP i samme slengen, for å gjøre meg meg klar til BF3.

Men jeg ikke gjøre det før jeg vet:

1. Kan jeg putte in en VX 450w som bare har 1 stk 6-pin?(gtx 560 trenger 2 stk..)

2. Vil den passe inn i PCen (vil helst ikke åpne opp å se selv..)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er nevnt er ikke det der noen utpreget spillemaskin... det blir litt bedre med et gtx 560, men du må nok finne deg i ganske lav spillytelse.

450W er akkurat litt i underkant, og antagelig på størrelse med det som står i maskinen fra før.

ref nvidia.com:

Minimum Recommended System Power (W) 500 W

Lenke til kommentar

Bare så det er nevnt er ikke det der noen utpreget spillemaskin... det blir litt bedre med et gtx 560, men du må nok finne deg i ganske lav spillytelse.

450W er akkurat litt i underkant, og antagelig på størrelse med det som står i maskinen fra før.

ref nvidia.com:

Minimum Recommended System Power (W) 500 W

Det var akkurat det jeg fryktet... Hvis jeg kanskje ikke overklokker så kan jeg vel få det til? jeg bruker allerede en 9800gt på min 300w strømforsyning.

Lenke til kommentar

Bare det møter de anbefalte systemkrava til BF3(og at det går på en 450w PSU), så er jeg førnøyd!

Da må du ha en bedre prosessor, hovedkort, skjermkort og strømforsyning. Den der passerer glatt minimum, men du har ikke sjans til å passere anbefalt prosessor med en Athlon II X4, den er tregere enn en i3-2100 i spill.

Du vil få god flyt og grafikk, men ikke forvent mirakler ut av en ferdigbygd PC til 4000 med en oppgradering til halve prisen av utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Bare det møter de anbefalte systemkrava til BF3(og at det går på en 450w PSU), så er jeg førnøyd!

Da må du ha en bedre prosessor, hovedkort, skjermkort og strømforsyning. Den der passerer glatt minimum, men du har ikke sjans til å passere anbefalt prosessor med en Athlon II X4, den er tregere enn en i3-2100 i spill.

Du vil få god flyt og grafikk, men ikke forvent mirakler ut av en ferdigbygd PC til 4000 med en oppgradering til halve prisen av utgangspunktet.

Men hvis jeg sier at jeg kan kjøre Crysis 2 på Ultra på 720p, blir du overrasket da?

Lenke til kommentar

Men hvis jeg sier at jeg kan kjøre Crysis 2 på Ultra på 720p, blir du overrasket da?

Nei, fordi Crysis 2 gir F i prosessorarkitektur, kjerner og MHz har "mest" å si på CPU-siden. BF3-Alpha og BF:BC2 favoriserte god prosessorarkitektur og klokkefrekvens framfor ekstremt mange kjerner, lite som tyder på at BF3 vil bli annerledes. BF3 vil også være et langt mer prosessorintensivt spill enn det Crysis 2 er, rent fordi ødeleggelse og mange spillere krever mye prosessor.

720p er heller ikke en voldsomt hard oppløsning, selv et GTX 460 vil dra det rimelig greit med alt på Ultra i dx11.

Lenke til kommentar

Nei, fordi Crysis 2 gir F i prosessorarkitektur, kjerner og MHz har "mest" å si på CPU-siden. BF3-Alpha og BF:BC2 favoriserte god prosessorarkitektur og klokkefrekvens framfor ekstremt mange kjerner, lite som tyder på at BF3 vil bli annerledes. BF3 vil også være et langt mer prosessorintensivt spill enn det Crysis 2 er, rent fordi ødeleggelse og mange spillere krever mye prosessor.

720p er heller ikke en voldsomt hard oppløsning, selv et GTX 460 vil dra det rimelig greit med alt på Ultra i dx11.

Ok, siden du sier det, så kjøper jeg en GTX 560! Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...