lpdevold Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Scratching, forskrudde gåtespill og milliarder av poeng. Her er ukas fire perler. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Og her er to andre perler....episode 3 av Hector er ute også. Og neste uke kommer dette Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) På tross av det døve navnet Jeg har gjort den samme feilen selv mange ganger tidligere, men for ordens skyld; å bruke 'døv' som et nedsettende adjektiv er ganske respektløst overfor døve/hørselshemmede mennesker. Endret 25. september 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Millha Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sykt gode spill du la til _LarZen_ . Har hatt lyst på Another World til ipad lenge. Åså var det digg å vita hva shadowgun spillet het, siden jeg hadde sett spillet men ikke fått med meg dato eller navn. Good Work. Gamer.no... Shame.... Bare kjedlige greier her. =/ Lenke til kommentar
lpdevold Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Spillene jeg anbefalte er det motsatte av kjedelige, men det vet du jo ikke før du har prøvd dem, gjør du? I utgangspunktet skriver jeg nesten bare om spill som er eksklusivt tilgjengelige for iOS. Hvis det blir for mye restemat og konverteringer, undergraver det på mange måter plattformens legitimitet. Det er kult at Another World og Machinarium kommer til iOS, men vi har skrevet om dem før, og konverteringene er langt fra problemfrie, må jeg understreke. Shadowgun blir testet og kanskje også skrevet om neste uke. Oerhört: har endret om, takk for at du påpekte dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå