Gå til innhold

BK: Ensomhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var et velkomponert bilde, et flott bidrag til temadagen dette Inge, takker , og du verden for et kamera du har, en drøm for en fattig hobby fotograf :)

Takk for kommentar Kjell Arne.

Jeg bruser med lånte fjær er jeg redd. S2'n er desverre ikke min. Bresson, den norske Leica importøren, har lånt oss aparatet for denne turen. Fantastisk kamera, og jeg skulle gjerne ha hatt ett :-)

Flott dynamikk i uttrykket

Lyset og skyggene som leker seg i fjellsiden og det forlatte huset skaper en fin stemning

Det eneste jeg ville gjort anderledes, er at jeg ville ventet noen sekunder til den løpende personen var litt lenger inne i bildet

Takk for komentar Wasco, og jeg er helt enig i forhold til den løpende personen

Lenke til kommentar

Nydelig,og med den personen løpende i bilde gir bilde størrelseforhold så det holder;)

Takk for kommentar Jan Erik. Det er en storslått natur og med litt mennesker i bildene, så ser man lettere størrelsesforholdet :-)

Dette bildet likte jeg veeeeldig godt. Dynamisk og spennende. Sitterr å lurer på hvorfor personen løper?? :)

Hyggelig at du likte det :-)

Han løper for å ta bilder ;-) Bildet er tatt på en tur med Storm Safari og foto.no. Kamp om de gode motivene vet du ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...