krix Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) hvordan skrur jeg på micen min og snakker med andre online der?:S og når jeg tar local test kommer det ikke noe,.. jeg har mic, men når jeg plugger den inn, så må jeg velge ett alternativ blandt mange. så jeg tokk mic inn... http://i51.tinypic.com/2my9j54.png Endret 25. september 2011 av krix Lenke til kommentar
krix Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 når jeg tar local test kommer det ikke noe,.. jeg har mic, men når jeg plugger den inn, så må jeg velge ett alternativ blandt mange. så jeg tokk mic inn... Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Plugger du miccen når du er ingame?` plugg inn mic og sjekk windows innstillinger under kontrollpanel - lyd. Lenke til kommentar
krix Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Plugger du miccen når du er ingame?` plugg inn mic og sjekk windows innstillinger under kontrollpanel - lyd. nei. jeg har den på hele tiden.. rart? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva er poenge med å lage enda en tråd om noe du har tatt opp fra før av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå