N.Copola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Høsten kryper innpå Bildet er fjernet. Beskrivelse: Huset er helt dekket av villvin. Fargekontrasten som oppstår i bladverket om høsten er fantastisk. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et flott bidrag til temadagen dette N.Copola, flotte farger i skarpt bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette var virkelig en coloristisk eksplosjon Flott med den fine blåfargen på himmelen i kontrast mot det grønne og røde Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fin komposisjon, vakre fargar og god skarpheit. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Lekkert eksponert/utsnitt;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Flott bildet, med en meget passende tittel. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Dette var virkelig en coloristisk eksplosjon Flott med den fine blåfargen på himmelen i kontrast mot det grønne og røde Takk for tilbakemeldingen wasco. Dette må vel kalles et RGB bilde Lekkert eksponert/utsnitt;) Takker Jan Erik Fin komposisjon, vakre fargar og god skarpheit. Mvh. Magnar Takker og bukker Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takk for tilbakemeldingen wasco. Dette må vel kalles et RGB bilde Ja bokstavlig talt Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det lyser virkelig rødt fra de bladene, kraftige farger, bra Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nydelig bilde dette her, finere kledning til huset skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Det lyser virkelig rødt fra de bladene, kraftige farger, bra Takk for hyggelig tilbakemelding Det lyser virkelig rødt fra de bladene, kraftige farger, bra Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg